אינפורמטיקה רכשה את סיפריאן תמורת 130 מיליון דולרים

סיפריאן מספקת פלטפורמת MDM בעלת כמה תחומים, המסייעת בקבלת החלטות עסקיות לפי מספר רב של שיקולים ● עד לרכישה, לא הייתה אינפורמטיקה פעילה במישרין בשוק ה-MDM ● סוהייב עבאסי, יו"ר ומנכ"ל אינפורמטיקה: "שילוב המערכת של סיפריאן בפלטפורמה של אינפורמטיקה יעניק ערך מוסף גבוה יותר ללקוחות, ויאפשר להם לחלוק את הנתונים המרכזיים שלהם עם רשת שותפים בשרשרת האספקה"

אינפורמטיקה (Informatica) הודיעה, כי רכשה את סיפריאן (Siperian) תמורת 130 מיליון דולרים. סיפריאן מספקת טכנולוגיות ניהול מידע מרכזי (MDM – Master Data Management), תחום בו לא עסקה אינפורמטיקה במישרין עד היום. ה-MDM מספק ראייה כוללת ואחידה של בסיסי הנתונים העסקיים, ויכול לתת מידע מרוכז, אחוד ואמין אודות לקוחות, עובדים, אזרחים, מיקומים ומוצרים – לפי צורת ההטמעה הנדרשת. לפי חברת המחקר פורסטר (Forrester), שוק ה-MDM העולמי מוערך במיליארד דולרים, וצפוי לגדול ב-20% ב-2010.

פרויקטי MDM מוצלחים מתבטאים בהעלאת היעילות התפעולית, אמון לקוחות גבוה ועמידה טובה יותר בדרישות רגולטוריות. ה-MDM מתמודד עם מציאות בה נתוני ישויות הליבה של הארגון- לקוחות ומוצרים – מנוהלים בכמה מערכות, כאשר כל מערכת מכילה היבט מסוים של ישות הליבה. בשיטת ה-MDM נשמרים נתוני הליבה של הארגון במאגר מרכזי. המאגר מעודכן בזמן אמת, או בעיבוד אצווה, ומכיל מידע מלא או מיפוי למפתח גלובלי, הצבעות וחוקי המרה. המימוש יכול לכלול גם מעטפת שירותים לטיפול במידע.

סיפריאן מספקת פלטפורמת MDM בעלת כמה תחומים, המסייעת בקבלת החלטות עסקיות לפי מספר רב של שיקולים. הפלטפורמה קלה להגדרה לפי צרכי הארגון, ומכילה כלים פנימיים המסייעים לאבחן את אמיתות הנתונים הבסיסיים. מאינפורמטיקה נמסר, כי מיזוג סיפריאן בחברה יאפשר לה לחזק את מעמדה הטכנולוגי בשוק שילוב הנתונים ולפנות לקהלים חדשים. "מוצרי סיפריאן יאפשרו לנו להעמיק את המכירות בתחום ה-MDM", אמר סוהייב עבאסי, יו"ר ומנכ"ל אינפורמטיקה. לדבריו, "שילוב המערכת של סיפריאן בפלטפורמה של אינפורמטיקה יעניק ערך מוסף גבוה יותר ללקוחות, ויאפשר להם לחלוק את הנתונים המרכזיים שלהם עם רשת שותפים בשרשרת האספקה". הוא הוסיף, כי "פתרון ה-MDM מורכב משלושה מרכיבים מרכזיים: שילוב נתונים, איכות הנתונים ומודל נתונים. רכישת סיפריאן תאפשר לאינפורמטיקה לספק את המימד השלישי, שבעבר הוצע דרך שיתופי פעולה עם חברות אחרות".

פיטר קאסוול, מנכ"ל סיפריאן, אמר, כי "עם ההצטרפות לאינפורמטיקה, נוכל להציע לשוק סל פתרונות שלם של שילוב וניהול נתונים, שיסייע לארגונים המודרניים, מוטי-הנתונים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים