האקסלרטור 365x בחר: החברות שיצטרפו למחזור ה-1 בתכנית הבינלאומית
הסטארט-אפים שנבחרו יקבלו ליווי מיזמים ואנשי עסקים בינלאומיים, וגישה ללקוחות ולערוצי שיווק והפצה, בסיוע של שלוש חברות ענק בינלאומיות השותפות לתכנית: מיקרוסופט, Prodware ו-Tech Data
האקסלרטור העסקי החדש 365x שהוקם לאחרונה, בחר ב-13 סטארט-אפים שיצטרפו למחזור הראשון. הסטארט-אפים נבחרו לאחר הערכה אינטנסיבית מבין למעלה מ-200 סטארט-אפים שהגישו מועמדות.
365x הוקם על-ידי איש העסקים היהודי-צרפתי פיליפ בואזיז, יו"ר ומייסד קבוצת Prodware העולמית ו-Sarona Partners הישראלית. 365x שוכן במתחם העבודה המשותף של Sarona Space בשרונה בתל-אביב, ובמתחם המקביל של Sarona Space בכפר סבא.
הסטארט-אפים שנבחרו יקבלו גישה לערוצי השיווק וההפצה וללקוחות של שלוש חברות ענק בינלאומיות השותפות לתכנית: מיקרוסופט (Microsoft), קבוצת Prodware ו-Tech Data. בנוסף לסיוע מחברות הענק הבינלאומיות, יקבלו הסטארט-אפים המשתתפים בתכנית ליווי והדרכה מיזמים סדרתיים, אנשי עסקים מובילים ומנטורים מנוסים בתחומים שונים, בהם מנכ"לים וסגני נשיא בחברות מובילות, ביניהם פסקל מרציאנו – נשיא ויו"ר Tech Data צרפת; סרג' מצליח – משקיע ויועץ בכיר ולשעבר מנהל הפעילות באירופה של חברת Sage; דב נרדימון – מנכ"ל, דירקטור ויו"ר במגוון חברות תעשייה וטכנולוגיה ישראליות ורב- לאומיות; עדי מימרן – יזם סדרתי, משקיע, מנכ"ל חברת Smart Door Systems ובעבר מנכ"ל רד בול ישראל. בנוסף יקבלו החברות ליווי פיננסי מחברת הייעוץ הפיננסי שינדלר, הכנה לגיוס סבבי הון מתקדמים וכן סיוע בגיוס הון במידת הצורך.
"מסטארט-אפים לחברות מבוססות ומובילות"
"במהלך תקופת ההאצה של הסטארט-אפים, שתמשך כחצי שנה, נתמקד בהכנה מסיבית לפעילות בשוק הגלובלי, בבניית מודלים עסקיים לעבודה עם ערוצי הפצה ובחיבור אקטיבי עם השוק הבינלאומי, לקוחות קצה וכן שותפים וערוצי הפצה", אמרה תות שני, שותפה ומנכ"ל 365x. "הסטארט-אפים שנבחרו הם פורצי דרך, כל אחד בתחומו, לכולם יש כבר מוצר מוכח ולקוחות ראשונים, ורובם כבר גייסו משאבים שיסייעו להם להמשיך לצמוח. בעזרת 365x הם יהפכו מסטארט-אפים לחברות מבוססות ומובילות".
במפגש של הסטארט-אפים שנבחרו לתכנית, שנערך במשרדי Prodware-ישראל ו-Sarona Space בכפר סבא, הדגיש יוסי חיימוב, מנכ"ל Prodware-ישראל והאחראי על השותפויות האסטרטגיות של 365x, את חשיבותו של 365x ליזמים הישראלים. "תקופת ההאצה האינטנסיבית מביאה לתובנות עסקיות רבות לצוותי הסטארט-אפים ולהפיכתו של האתגר הטכנולוגי להצלחה עסקית חובקת עולם", אמר חיימוב.
הסטארט-אפים שנבחרו למחזור הראשון הם:
- Edgecase – חברת Data Labeling המתמחה בניתוח מידע ויזואלי דיגיטלי, וביצירת מאגרי מידע בעזרת Synthetic Data עבור תחומי הרפואה, החקלאות והקמעונאות.
- Eloops – פלטפורמה פנים-ארגונית שמשלבת כלים טכנולוגיים ותכנים ייחודיים ומשחקיים לחיבור העובדים לתרבות הארגונית ויצירת חוויית עובד חדשנית, מהנה ומשמעותית.
- Gamoshi – פלטפורמת מסחר פרוגרמטית מתקדמת לעולם הפרסום.
- HedgeWiz – מערכת אוטומטית לשליטה בחשיפות מטבע וגידורן.
- Howazit – פלטפורמת ניהול חוויית לקוח המאפשרת לארגונים למקסם כל אחת מהאינטראקציות עם הלקוח.
- Keepers – אפליקציה המאפשרת להורים מעקב והגנה על ילדיהם מפני תכנים ומסרים פוגעניים ברשתות ואפליקציות חברתיות.
- Manage Your Trip – פלטפורמה המנהלת את ההיבטים הלוגיסטיים והשיווקיים בתחום תיירות הקבוצות.
- PanoPly – טכנולוגיה חדשנית לאחסון והפקת אנליטיקות של מידע ארגוני בענן.
- Progressive Labs – מערכת פורצת דרך, המבוססת על בינה עסקית, ליצרנים, מפיצים וקמעונאים להגדלת זמינות המלאי תוך הורדת סך המלאי.
- RightHere – טכנולוגיה ייחודית המסייעת ללקויי ראיה להתמצא במרחבים בנויים.
- Routier – טכנולוגיה המאפשרת לבתי עסק המספקים רשת Wi-Fi לתקשר עם הגולשים ובכך לקבל משוב, לייצר רווחים ולספק שירות טוב יותר.
- SuperSmart – מערכת המאפשרת ללקוחות בסופרמרקט חוויית קנייה ייחודית על ידי שימוש בסמארטפון האישי, אימות המצרכים בעגלה ותשלום באמצעות הסמארטפון ללא עמידה בתור.
- Pickspace – פלטפורמה המאפשרת הזמנת משרדים לפי שעה, חודש או שנה במתחמי עבודה משותפים.