סנאפ: תוצאות כספיות טובות; מספר המשתמשים ירד
החברה ממשיכה להיות מושפעת לרעה מהתחרות מצד אינסטגרם ורשמה ברבעון השני קיטון של 2% במספר המשתמשים היומיים ● ההכנסות זינקו ב-44% וההפסד ירד ב-20%
התחרות מצד אינסטגרם משפיעה לרעה על סנאפ: המספר היומי הממוצע של המשתמשים בשירות ירד ברבעון השני של השנה ב-2% ל-180 מיליון איש. עם זאת, מהדו"חות שהחברה פרסמה אמש (ד') עולה כי היא רשמה תוצאות טובות בנתונים העסקיים – עלייה בולטת בהכנסות וירידה בהפסדים.
סנאפ הציגה ברבעון ירידה של 1.68% בהוצאות ל-620.11 מיליון דולר אל מול זינוק של 44.36% בהכנסות ל-262.26 מיליון. הפער הגדול הזה השפיע לטובה על ההפסד הנקי, אם כי השפעה זו מותנה על ידי זינוק של פי שלושה בחבות המס וקיטון בהכנסות המימון. בסופו של דבר, ההפסד הנקי ירד ב-20.26% והסתכם ב-353.31 מיליון דולר. ההפסד למנייה קטן ברבע ועמד על 27 סנט.
עוד עולה מהנתונים כי ההוצאות הגולמיות רשמו זינוק של 25.91% ל-191.57 מיליון דולר, הרווח הגולמי האמיר ב-140.38% ל-70.7 מיליון והרווח הגולמי השולי עמד על 26.96%. בסעיפים התפעוליים, ההוצאות קטנו ב-10.45% ל-428.54 מיליון דולר וההפסד פחת ב-20.31% ל-357.84 מיליון.
במהלך המחצית הראשונה של השנה רשמו ההוצאות של סנאפ ירידה חדה – של 58.48% – ל-1.24 מיליון דולר ואילו ההכנסות זינקו ב-48.78% ל-492.93 מיליון. נתונים אלה השפיעו בצורה ניכרת על סעיפי הרווח וההפסד: ההפסד התפעולי צנח ב-71.82% ל-750.37 מיליון דולר וזה הנקי – ב-72.13% ל-739.1 מיליון.
איוואן שפיגל, המנכ"ל והמייסד המשותף של סנאפ, אמר לאחר פרסום התוצאות כי "אנחנו נרגשים מהמשך הצמיחה של החברה ואופטימיים לגבי ההזדמנויות הקיימות בשוק זה עבורנו, בין השאר עקב ההשקעות ששלנו בחדשנות".
תגובות
(0)