מטריקס הטמיעה מערכת CRM של תפנית ברשת שילב
תשמש בין השאר לקבלת תמונה מלאה אודות לקוחות הרשת והיסטורית הקניות שלהם ולייעול של שירות הלקוחות ● הפרויקט ארך ארבעה חודשים והסתיים באחרונה ● היקפו הכספי נאמד במאות אלפי שקלים
חטיבת המערכות העסקיות של מטריקס הטמיעה מערכת CRM תפנית ברשת שילב. הפרויקט ארך ארבעה חודשים והסתיים באחרונה. היקפו הכספי נאמד במאות אלפי שקלים.
מערכת CrmTafnit תשמש לקבלת תמונה מלאה אודות לקוחות הרשת והיסטורית הקניות שלהם, לייעול של שירות הלקוחות, לניהול איכות המוצרים, לתמיכה בצוות העובדים בסניפים ולשיפור פעילויות השירות והתפעול. המערכת משרתת יותר מ-300 משתמשים ובכללם אנשי תפעול, מחשוב, הנהלה במטה החברה ואת המנהלים והעובדים ב-75 סניפי הרשת.
תשתלב עם המערכות האחרות הפועלות ברשת
המערכת כוללת מידע אודות מוצרים ברשת, היסטורית רכישות מהאתר, פרטים על שביעות רצון לקוחות ועוד. היא תשמש את עובדי הרשת בזמן פנית לקוחות דרך אתר האינטרנט, המוקד וכן ישירות בסניפים. כל תהליך מסירת המוצר על ידי הלקוח, תיקון המוצרים, שליחה למעבדה או לספקים חיצוניים ועד החזרת המוצר לסניף – מנוהל החל מימים אלה באמצעות המערכת. היא תשמש גם לקבלת פניות של עובדי רשת שילב בנושאים של תחזוקת סניפים ותקלות מחשוב.
בנוסף, המערכת כוללת מודול לניהול אירועי בטיחות ואיכות מוצרים, שבה יש התראות אונליין על אירועים בתחום. כל אירוע בטיחות ינוהל במהירות באמצעות תהליכי זרימת עבודה עם התראות לעובדי הרשת, לספקים וללקוחות.
CrmTafnit תשתלב עם המערכות האחרות הפועלות ברשת, ובכלל זה מערכת ה-ERP, אף היא של תפנית. תפנית אף משמשת כבסיס הנתונים העדכני לקטלוג המוצרים שמופיע באתר האינטרנט של שילב. באמצעות ממשקים שפיתחה מטריקס, הנתונים נשאבים ממערכת ה-ERP לאתר האינטרנט.
"היה זה אך טבעי להוסיף את רכיב ה-CRM המתחבר ל-ERP באופן אינטגרלי ופשוט"
לדברי תמי פליקר, מנמ"רית שילב, "הרשת פועלת בענף שבו שביעות הרצון של הלקוח וחווית הלקוח חשובים במיוחד. איכות המוצרים וטיפול יעיל ומהיר במקרים נדירים של בעיות עומדים בראש סדרי העדיפויות שלנו".
"מערכת ה-CRM מסייעת לנו לנהל באופן מסודר ובצורה אופטימלית את הקשר עם לקוחותינו בזמן הרכישה שלהם בחנות או באתר וכן את פניות הלקוחות במקרה של בעיה. כמו כן היא מסייעת לנו לנהל באופן מסודר, ובעיקר מהיר מאוד, כל בעיית איכות או בטיחות במוצרים שלנו", אמרה.
"אנו עובדים שנים רבות עם מערכת ה-ERP תפנית והיה זה אך טבעי להוסיף את רכיב ה-CRM המתחבר ל-ERP באופן אינטגרלי ופשוט", הוסיפה.
לדברי עופר אהרוני, מנהל פרויקטים בחטיבת מערכות עסקיות במטריקס, "מערכת ה-CRM תניב לשילב ערכים מוספים – בשירות הלקוחות, בשיווק, בתפעול. זאת, לצד הטיפול באיכות ובטיחות המוצרים והתמיכה בתחזוקת הסניפים ופעילות המחשוב". הוא הוסיף כי "נדרשנו לתת מענה לכמה נושאים וקהלי משתמשים, וכן לוודא כי התהליכים במקרה של פניית לקוחות או איכות מוצרים יהיו מהירים ויעילים".
תגובות
(0)