"ארגונים בישראל מתקדמים בהבנה הטכנולוגית וביישום חדשנות"
"סניף VMware בישראל הוא המצטיין בטריטוריית EMEA כולה", אמר ז'אן-פייר ברולארד, סגן נשיא ומנכ"ל אזור EMEA ב-VMware, בראיון לאנשים ומחשבים
"ארגונים בישראל, ואני מכיר את חלקם אישית, מתקדמים ביותר בהבנתם הטכנולוגית ובחלוציותם ביישום של הפתרונות החדשניים שהם מאמצים. אתן לך את השורה התחתונה של התקדמות הלקוחות בישראל: לפי סטטיסטיקה שקראתי הארגונים בישראל משקיעים כ-7% מהכנסתם השנתית ב-IT, בעוד שבחברות באירופה האחוז נמוך יותר – בין 2% ל-3% בלבד", כך אמר ז'אן-פייר ברולארד, סגן נשיא ומנכ"ל אזור EMEA ב-VMware, בראיון לאנשים ומחשבים.
בראיון, שנערך במהלך המהדורה האירופית של הכנס השנתי VMworld, שהתקיים באחרונה בברצלונה, דיבר ברולארד גם על הסניף הישראלי של החברה. "סניף VMware בישראל הוא המצטיין בטריטוריית EMEA כולה. זה אומר הכל על העובדים והמנהלים בסניף, ועל השותפים והלקוחות", אמר.
ברולארד נכנס לתפקידו לאחר שכיהן כסגן נשיא לאזור דרום EMEA ב-VMware. במסגרת התפקיד הוא מממש אצל לקוחות החברה את התפיסה שלה, שלפיה הכל מוגדר תוכנה – מהשרת והענן דרך הדטה סנטר ועד לקונטיינרים. ברולארד מקדם בריתות, מבצע תכנון לטווח הרחוק, וממשיך להניע את הצמיחה והרווחיות של VMware באזור, על כל תחומי העיסוק שלה – ניידות עסקית, שירותי ענן וכאמור, דטה סנטרים מוגדרי תוכנה.
לברולארד ותק בתעשייה של יותר מ-25 שנים בכמה מהארגונים הגדולים ביותר בעולם, בהם סאפ, יבמ ו-Sun Microsystems. הוא הצטרף ל-VMware ב-2009. בין המדווחים לו נמצאים שמוליק ענתבי, מנהל בכיר בחברה לאזור מזרח אירופה והים התיכון (MEE), ואלי שקד, מנהל VMware ישראל. מתוקף תפקידו, יש לו היכרות טובה עם ישראל, הסניף המקומי, הלקוחות והשותפים, והוא מתכנן להגיע ארצה לביקור נוסף – הפעם עם פט גלסינגר, מנכ"ל VMware. שניהם, אגב, כבר ביקרו כאן לא מעט.
מלבד על ישראל והסניף הישראלי, שוחחנו בראיון על נושא המנהיגות העסקית, שנמצא גבוה בסדר העדיפויות שלו.
"VMware, ואני בתוכה, מאמינים בחזון עסקי ואישי המתמזגים בחיים היומיומיים", אמר. "החזון העסקי מכוון אותנו בעבודתנו השוטפת עם לקוחותינו, לצמיחה ולחדשנות, תוך כדי שיתוף פעולה ולימוד מתמידים. עיקרון נוסף, חשוב ביותר עבורי, הוא להנהיג תמיד לפי דוגמה אישית".
"יש לנו ערכים המתארים בדיוק איך להתנהג כדי להצליח ולהוביל, שמנוסחים במתווה הקרוי EPIC 2 (ר"ת Execution – ביצוע, Passion – תשוקה, Integrity – יושרה ו-Customers – לקוחות)", אמר ברולארד. הוא פירט: "ביצוע – הצוותים שלנו דנים ומתווכחים ביניהם, אבל בסופו של דבר מבצעים את המטלות כחברה אחת אחודה, מה שנקרא אצלנו One VMware. תשוקה – אנחנו מעודדים את העובדים לאתגר את מה שמוכר להם ולפעול לפי הסקרנות שלהם. יושרה – אנחנו פועלים ליצירת אמון בין כולם, אומרים את מה שאנחנו עושים ועושים את מה שאנחנו אומרים. לקוחות – המטרה שלנו היא לאפשר ללקוחות להשיג את המטרות שלהם. אנחנו משחררים אותם מהמגבלות (של עולם התשתיות – פ"ה), כדי שיתפנו להצליח באתגרים הטכנולוגיים (היישומים – פ"ה) שלהם".
יש לך דוגמה ליישום עבודה של אנשי VMware לפי כללי EPIC?
"למשל, העסקה הגדולה ביותר בטריטוריה שלי עם לקוח יחיד נחתמה בישראל והיוותה דוגמה מעשית ליישום כללי התנהגות EPIC 2 בקרב כל מי שעבד עליה. הלקוח הוא ארגון ישראלי, שאיני יכול להזכיר את שמו. כל הצוות עבד כגוף אחד, בהרמוניה, לשביעות רצון הלקוח".
איך אתה מצליח לבחור את עובדיך, בעולם ההיי-טק, בו הקרב ניטש על גיוס המשאב האנושי הטוב ביותר?
"אני מאמין גדול בטאלנטים ומחפש את האנשים המוכשרים ביותר שאנחנו יכול להשיג. הטאלנטיות היא הרכיב הראשון מבחינתי כשאני מגייס מנהלים טובים על מנת להוביל את הצוותים שלהם".
יש לך דוגמה לכך ומאידך, להחלפת מנהלים שלא היו טאלנטים דיים?
"יש לי הוכחה ניצחת: למרות היציבות הרבה בהעסקת המנהלים הנבחרים, שצועדים שנים רבות עם צוותיהם, החלפתי לא פחות מחמישה מנהלי מדינות מתוך 12 באירופה".
הכותב היה אורח החברה בכנס.
תגובות
(0)