עם הראל חברה לביטוח בכנס VMworld
נציגי החברה היו בין הישראלים שפקדו את הכנס, שנערך באחרונה בברצלונה ● מהם החידושים בפעילות המחשוב בהראל? וכיצד VMware סייעה בכך?
במסגרת הביקור שלי בכנס VMworld 2018 נתקלתי בלא מעט חברות ישראליות ממגזרים שונים. אין ספק שהנוכחות כחול לבן בכנס, שנערך באחרונה בברצלונה, הייתה בולטת. אחת מאותן חברות הייתה הראל חברה לביטוח. תפסתי שני בכירים בחברה – ניב רז, מנהל מחלקת סיסטם וארכיטקט תשתיות ראשי, ואמיר לוי, סמנכ"ל טכנולוגיות ואבטחת מידע – לשיחה קצרה על החברה ועל הקשר שלה לכנס.
השניים ציינו כי "חטיבת המחשוב של הראל היא חברה בפני עצמה – הראל משמר מחשבים. מועסקים בה יותר מ-550 עובדים בשמונה אגפים, שעוסקים בפיתוח, דיגיטל, Big Data, תכנות ועוד. שני הנושאים המרכזיים שהראל בחרה להתמקד בהם מבחינה אסטרטגית בשנים האחרונות הם דיגיטל ודטה. המטרה היא לא רק להגיע לאוכלוסיות חדשות אלא גם לשפר את שירות הלקוחות מול האוכלוסיות הנוכחיות".
"כך, למשל", הם פירטו, "אנחנו עובדים על תקשורת עם הלקוחות לא רק באמצעות האתר ושליחת SMS, אלא גם דרך ווטסאפ. שירות זה יכול לעזור במקרים שבהם המענה צריך להיות מידי – למשל, אם יש צורך לשנות את הגדרות הביטוח נקודתית כאשר נהג צעיר רוצה לנהוג ברכב שהפוליסה שלו לא מכסה זאת".
"מטרה נוספת היא לתמוך במפתחים בצורה הטובה ביותר", אמרו רז ולוי. "כדי לעשות זאת צריך תשתיות יציבות, מאובטחות וגמישות. חיפשנו גם אוטומציה שתתמוך בתהליכים הדיגיטליים ותאפשר להשקיע בפיתוח מוצרים חדשים וחיזוק הקיימים. כך התקבלה החלטה להיכנס לתחום הקונטיינרים ולעולם ה-Devops".
"לצד הפיתוחים החדשים צריך לזכור שהראל קיימת כבר 80 שנים ולכן, יש הרבה מערכות קיימות שצריך לספק להן מענה", אמרו.
"המטרה: לגרום לסביבות העבודה לדבר בינן לבין עצמן"
שלומי אביב, מנהל מכירות אזורי לאגן הים התיכון ומרכז ומזרח אירופה ב-VMware, שנכח אף הוא בשיחה, אמר כי "VMware סייעה להראל בהליכי וירטואליזציה ואוטומציה. המטרה היא לגרום לסביבות העבודה השונות בחברה לדבר בינן לבין עצמן תוך חיסכון בזמן".
הוא אמר כי "מדטה סנטר כמו זה שעובדים עליו בהראל אפשר להפיק נתונים כגון איזה סוג רכב נמצא בסכנה הגדולה ביותר של גניבה, ולבצע ניתוחים דיגיטליים שמאפשרים פנייה ישירה וחכמה יותר ללקוח וללקוחות פוטנציאליים".
הכותב היה אורח VMware בכנס.
תגובות
(0)