הממשלה החלה לגייס יועצים לטובת רפורמת שיפור השירות לאזרח

בשלב זה נדרשים מומחים לשלושה פרויקטים: שירות הלקוחות הממשלתי, מיכון משרדי הממשלה, ופרויקט דו-שיח ממשלה-אזרח ● השר מיכאל איתן, המוביל את הרפורמה, אמר, כי הממשלה אישרה סכום של שישה מיליון שקלים לביצוע שלב א' של התכנית

הממשלה החלה לגייס יועצים לטובת רפורמת שיפור השירות לאזרח, אותה מוביל השר מיכאל איתן. בשלב זה נדרשים מומחים לשלושת הפרויקטים הבאים: שירות הלקוחות הממשלתי; מיכון משרדי הממשלה; ופרויקט דו-שיח ממשלה-אזרח. העובדים יגויסו ממאגר בתי התוכנה שזכו במכרז הקודם, שנערך ב-2003.

מנהל פרויקט שירות הלקוחות הממשלתי יהיה אחראי על אפיון כלים טכנולוגיים שיאפשרו בקרה ומדידה של ביצועי הממשלה, ועל מיחשוב מדד השירות הממשלתי והטמעתו ב-200 שירותים מרכזיים ביחידות הממשלה. מנהל פרויקט מיכון משרדי הממשלה יידרש לטפל בפיתוח והטמעה של תהליכים ממוכנים לשיפור השירות, תוך שיתוף פעולה עם הסקטור הפרטי. מנהל פרויקט דו-שיח ממשלה-אזרח יהיה אחראי על הנגשת שירותי הממשלה, תוך יצירת תשתית טכנולוגית מתאימה.

השר איתן אמר, כי הממשלה אישרה סכום של שישה מיליון שקלים לביצוע שלב א' של הרפורמה. הוא הוסיף, כי "בכוונתנו לעודד במסגרת הרפורמה גם פעילות בתחום הניו-מדיה. הרעיון הוא להתמקד בפיתוח פרויקטים שבמסגרתם תקודם נוכחות ממשלתית נרחבת וקבועה במדיה החברתית, תוך עידוד יוזמות לשילוב יישומי קוד פתוח".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים