מנכ"לי לוג-און: 2018 הייתה שנה טובה לחברה; גדלנו והתרחבנו בכל תחומי הפעילות
למעלה מ-700 איש – עובדי לוג-און (Log-On), בני ובנות זוגם/ן, משפחות וילדים בכל הגילאים – גדשו את רחבת הסינמה סיטי לערב מהסרטים, שכלל הדלקת נר שני של חנוכה וצפייה במבחר סרטים בהצגות טרום בכורה. פסטיבל הסרטים של לוג-און, שנחגג מדי סוף שנה בחג החנוכה, נעל שנת פעילות רוויית הישגים והעיד יותר מכל על גודלה והתבססותה של החברה בשוק ה- IT המקומי.
לוג-און בחרה גם השנה לחגוג עם עובדי החברה ומשפחותיהם את סיומה של שנת עבודה עמוסת פעילות. קודם לחגיגה זו ובהתאם למסורת, כינסה לוג-און בערב ראש השנה העברית את עובדיה, וכן מבחר מלקוחותיה ושותפיה, המלווים אותה מזה שנים רבות, לערב מפנק במיוחד, שהתקיים בגני התערוכה בתל אביב. הערב הגיע לשיא בהופעה של להקת אתניקס, שסחפה את הנוכחים כמעט עד חצות בקצב ובריקודים, יחד עם שתייה, אוכל טוב וקינוחים.
רצף האירועים, שתחילתם בהתכנסות בגני התערוכה, אפשר מפגש באווירה נינוחה ונטולת כל רשמיות של עובדי לוג-און עם עמיתיהם מכל קצות הארץ, עם מטה החברה ועם מנהלים בכירים מקרב הלקוחות שכיבדו בנוכחותם.
בדברים שנשאו מנכ"לי לוג-און, הודו גיל מיגדן ויוסי שגב בראש ובראשונה לכל העושים במלאכה ובירכו את באי הערב במילים חמות. לאחר מכן, הם החלו לסקור את הפעילות השנתית, תוך שהם מציינים את הגידול המשמעותי בתחום הייעוץ בחברה, שקלט אליו עובדים רבים במקצועות ובתחומים החמים ביותר בשוק – דיגיטל, Big Data, למידת מכונה, אוטומציה וכמובן אנשי אבטחת מידע, וכל אלה לצד מענה טוב למקצועות הליבה, שלא נס ליחם.
משם עברו מיגדן ושגב לתחום הפרויקטים, תוך שהם מציינים את "מערך הקשרים ההדוקים של לוג-און עם לקוחותיה ואת שיתופי הפעולה הישנים-חדשים עימם, שהביאו להקמתם של צוותי פיתוח ייעודיים בתחומים המבוקשים ביותר. הצוותים פועלים ממרכז הפיתוח של לוג-און ומשמשים זרוע נוספת לפיתוח וקידום פרויקטי תוכנה, שהם בליבת העשייה הארגונית של לקוחותינו".
"לוג-און גדולה יותר ערב ראש השנה תשע"ט", הכריזו השניים בחגיגיות, תוך שהם מייחסים את ההצלחות בתחומי הייעוץ והפרויקטים "במידה רבה למערכי המכירות, הגיוס והמדיה הפועלים בלוג-און, מהטובים שידענו במרוצת השנים האחרונות".
בהמשך הדברים, הודו מיגדן ושגב לצוות המיומן והמקצועי הפועל בשורות ברק תוכנה ליהלומים, תכשיטים ואבני חן מקבוצת לוג-און, ואף הדגישו את כמות הלקוחות החדשים והמרוצים שהצטרפו למשתמשי ברק בארץ ובעולם – בבלגיה, בספרד, בקנדה ובאחרונה גם באוסטרליה. "השוק האמריקני מסתמן כפוטנציאל גדול להמשך גידול משמעותי בפעילות החברה ובו אנחנו מתרכזים בחודשים האחרונים", הם ציינו.
באשר לסל המוצרים עדכנו שני המנכ"לים כי הפעילות להרחבתו נמשכת. כך, "ל-DPT נוספו לקוחות חדשים לרכיב XXL ולאור העניין הרב שמגלים הלקוחות, אנחנו בודקים את הרחבת יכולות העבודה של המוצר לסביבות הטרוגניות של מחשב מרכזי וסביבות פתוחות", אמרו.
כמו כן, שמע הקהל כי "למוצר Quickselect for DB2 נוספו לקוחות חדשים בארצות הברית ובאירופה – בדמות בנקים וחברות ביטוח".
לסקרנות הקהל, סיפרו מיגדן ושגב כי לוג-און והנהלתה ממשיכים בפעילותם ובמעורבותם במספר סטארט-אפים שפועלים בתחומים מתקדמים ומרתקים.
"בהקשר זה, אחרי סבב פיתוח מואץ ומוצלח נוספה למוצר של מודל9, המפתחת פתרון גיבוי ייחודי למידע המצוי על מחשבי מיינפריים של יבמ לדיסקים מחוץ למיינפריים ולענן, פונקציונליות רבה המאפשרת גם ללקוחות גדולים יותר ליהנות מיתרונות המוצר ולהצטרף ללקוחות המרוצים הקיימים", אמרו. "כך גם, נוסף לסל המוצרים שלנו ה-VTFM כמשלים למוצר של מודל9, שאותו אנחנו כבר מייצגים. ה-VTFM עבר אלינו מיבמ ולו עשרות רבות של לקוחות קיימים ברחבי העולם – מניו-זילנד ועד ארצות הברית". את כנס הלקוחות שארגנו בטוקיו הכתירו מיגדן ושגב כהצלחה רבה.
"מוצר אבטחה נוסף ומעניין שהתחלנו לשווקו בארץ בימים אלה הוא Silverfort, שמספק בקרת גישה למשתמשים חשובים בתוך הרשת הארגונית", ציינו השניים.
מיגדן ושגב ביקשו לברך את כל המיזמים והיזמים בברכת שנה ברוכת התקדמויות ומכירות בארץ ובעולם.
כך, בין המופע המקפיץ של להקת אתניקס להדלקת נר שני צבעונית של חנוכה, חותמת לוג-און ביחד עם עובדיה, מנהליה ולקוחותיה עוד שנה מהסרטים וחותמת על 2019 טובה לא פחות.