"ערים נדרשות למערכת ניהול, שהיא המקבילה למוח בגוף האדם"

"על מנת שעיר תהיה חכמה, היא נדרשת למערכת ניהול לפני שהיא מרושתת ומחוברת", אמר מאיר גבעון, מייסד ומנכ"ל GIV Solutions ● לדבריו, ניהול של עיר חכמה הוא "לא רק טכנולוגיה – זה הרבה מעבר לכך"

מאיר גבעון, מייסד ומנכ"ל גיב סולושנס. צילום: ניב קנטור

"בגוף האנושי ישנם חושים, וגם בגוף העירוני ישנם חיישנים. גוף בלי מוח ובלי לב – לא מתפקד. על מנת שעיר תהיה חכמה, היא נדרשת להיות מרושתת ומחוברת. אנחנו מוסיפים לה את המערכת לניהול העיר GIV-City, שהיא המקבילה למוח האנושי. זו לא רק טכנולוגיה – זה הרבה מעבר לכך", כך אמר מאיר גבעון, מייסד ומנכ"ל GIV Solutions.

גבעון דיבר בכנס Smart City 2019 של אנשים ומחשבים, שנערך ביום ה' האחרון באולם הכנסים LAGO בראשון לציון, בהשתתפות מאות מקצוענים העוסקים בתחום. את הכנס הנחו פלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים, ויהודה קונפורטס, העורך הראשי של הקבוצה.

צילום ועריכת וידיאו: ליאור רובינשטיין

GIV Solutions, ציין גבעון, נוסדה ב-2001. "אנחנו חוגגים עשור לייצוג שלנו את Infor ואת המוצר Infor EAM בישראל. אנחנו לא רק מטמיעים את המוצר, אלא אף עוסקים ב-'גיור', אינטגרציה, פיתוח של פתרונות ורטיקליים, ומהווים מרכז התמיכה שלו לכל הלקוחות הארגוניים בארץ", אמר.

"Infor EAM, מוצר הדגל של Infor, הוא פלטפורמה בתחום התשתיות וניהול מחזור חיי הציוד והמערכות, שנותנת מענה לצרכי העיר החכמה ומאפשרת לה להיות כזו. על בסיסה פיתחנו פתרונות ורטיקליים לניהול ערים חכמות, קמפוסים חכמים לאקדמיה, למידה ואימונים, וניהול תשתיות תחבורה חכמות. היופי בפלטפורמה הוא שהאינטגרציה הופכת להיות נון אישיו", הוסיף.

גבעון ציין ש-"ערכנו עשרות פרויקטים להטמעת המוצר בישראל. כך, ענף התקשוב בקריית ההדרכה (עיר הבה"דים) של צה"ל העלה לאוויר את המוצר, על מנת לנהל את העיר. המערכת עלתה לאוויר תוך עמידה בלוחות זמנים ותכולות. GIV Solutions ביצעה את הפרויקט, כשהיא משמשת כקבלנית משנה של בינת תקשורת מחשבים, המספקת שירותי IT לעיר הבה"דים".

"פרויקט נוסף", ציין, "נעשה במכללה הלאומית לשוטרים, שם הקמנו עיר חכמה ומודרנית, המנוהלת על גבי מערכת חכמה לניהול עיר ומצטיינת גם בייעול אנרגטי. GIV Solutions היא שהקימה ומתפעלת את מערכת ניהול העיר כקבלנית משנה של טלדור, באינטגרציה למערכת ניהול ההדרכה".

לסיכום אמר גבעון כי "אי אפשר לנהל עיר בצורה מיטבית רק בעזרת מנהלים חכמים. נדרשת פלטפורמת ניהול. היא המוח של הארגון, ומאפשרת לתמוך בניהול אופטימלי של העיר החכמה, תוך שיתוף מידע, שיתוף תהליכים וגמישות. Infor EAM מאפשר מענה נוח למשתמש, מגוון כלים, יכולת להתאמות ושינויי תצורה של תהליכים בקבועי זמן קטנים ובאופן אג'ילי, ומתן מענה מהיר לעיר, שהיא ארגון חי, כזה שמשתנה כל הזמן. בדרך זו אנחנו עוזרים לעיר החכמה להיות ארגון יעיל, חכם ובר קיימא, שמתפתח ומשתפר כל העת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים