מייסד ומנכ"ל אמזון ג'ף בזוס ואשתו מקנזי מתגרשים

בני הזוג הודיעו סימולטנית ובאופן מאוד חיובי ומלא הוקרה דרך טוויטר על הגירושים העתידיים, שמגיעים אחרי 25 שנות נישואים ● אבל שמועות בנוגע לסיבות לפרידה נפוצו מיד בתקשורת - רומן של בזוס עם אשתו של חבר מפורסם, מגישת חדשות ושחקנית אמריקנית מוכרת בשם לורן סאנצ'ז

הפסיד 13.5 מילירד דולר בין לילה. ג'ף בזוס, מייסד אמזון. צילום: סטיב ג'ורבטסון, מתוך ויקיפדיה

ג'ף בזוס, שהוא האיש העשיר בעולם כיום, ואשתו, מקנזי, מפרקים את הקשר שלהם אחרי 25 שנות נישואין, והודיעו על כך אתמול (ד'), שלושה ימים בלבד לפני יום הולדתו ה-55 של בזוס – בציוץ החתום על ידי שניהם. למקנזי בת ה-47 ולג'ף ארבעה ילדים משותפים.

"אנחנו רוצים לגרום לאנשים להיות מודעים להתפתחות בחיינו. כפי שמשפחתנו וידידינו הקרובים כבר יודעים, לאחר פרק זמן ארוך של בחינה אוהבת ותקופת פרידה החלטנו להתגרש ולהמשיך את חיינו המשותפים כחברים", נכתב בציוץ של הבזוסים שעוד מעט יפרקו את החבילה.

רומן לוהט עם אשת חבר?

שעות ספורות לאחר ההודעה על הגירושים התמלאה המדיה בפרטים "עסיסיים" על הסיבות שדחפו את בני הזוג לפרידה – רומן עם מגישת החדשות האמריקנית לשעבר מרשת פוקס, לורן סאנצ'ז, שהיא אשתו הפרודה של סוכן העל ההוליוודי, פטריק וייטסל, ושכנתו של בזוס עד לא מזמן. לפי הדיווחים, שני הזוגות היו אפילו חברים קרובים ובילו לא מעט יחדיו. מקורות שונים דיווחו כי בזוס נהג "לבלות עם סאנצ'ז בסתר" לפחות במשך כמה חודשים.

לפי הכתבות השונות, השניים הכירו זה את זו לפני שנים מתוך קשריו של בזוס עם בעלה בנפרד של סאנצ'ז, וויטסל, מנכ"ל משותף בסוכנות הטאלנטים William Morris Endeavor.

לאחר שהתיידדו, שכר בזוס את סאנצ'ז בכדי לעבוד על פרויקט של חברת החלל שלו, Blue Origin, אלא שגורמים שמכירים את היחסים מבפנים מספרים כי הקשרים הפכו בסופו של דבר ממקצועיים לרומנטיים. לפי חלק מהדיווחים, בזוס וסנצ'ז התקרבו באמת רק לאחר שסאנצ'ז נפרדה רשמית מבעלה.

"פטריק ולורן סאנצ'ז כבר פרודים מזה זמן מה. הנישואים שלהם היו ב-on ו-off למשך זמן מה, והם השתדלו קשות לתקן את הדברים, אבל בסתיו הם נפרדו באופן רשמי. היא סיפרה לפטריק כי היא התרועעה לאחרונה עם ג'ף בזוס", כתב המקור לחשיפה, המגזין Page Six.

הודעת הפרידה הקדימה תמונות "חמות" שעמדו להתפרסם?

על פי Page Six, יש המשוכנעים כי בזוס הודיע על גירושיו באופן רשמי במדיה החברתית אתמול (ד') כי האמין שתמונות שלו ושל סאנצ'ז עומדות להתפרסם בקרוב בתקשורת. לא ברור בדיוק לאיזה סוג של תמונות התכוונו המקורות.

בהודעתם המוקדמת בטוויטר כתבו בני הזוג בזוס כי "גם אם היינו יודעים שנפרד אחרי 25 שנה, היינו עושים את כל זה שוב", וכן ציינו כי בכוונתם להמשיך את שיתוף הפעולה ביניהם כהורים, חברים וכיזמים בפרויקטים.

בשנה שעברה השיקו בני הזוג קרן צדקה יחד, המכונה Day One Fund. ההצהרה הכפולה והמאוד מפרגנת וחיובית שלהם מאתמול הבטיחה שהשניים ימשיכו לעבוד יחד על יזמויות, אבל הדברים קדמו לחשיפת הרומן, וכעת לא ברור לאן או איך יתפתחו העניינים. מה שבטוח הוא שמקנזי לא עתידה לחוות חוסר כיס עקב הגירושים המגה-מתוקשרים שתעבור בקרוב, ושבזוס עומד להיות אחריהם קצת פחות עשיר ואולי לאבד את התואר הנחשק שלו "האיש העשיר בתבל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים