גם אמזון רוצה לזרום לעולם משחקי המחשב בזמן אמת
אמזון פנתה לחברות משחק גדולות בצטרה לעניין אותן בשירותי סטרימינג למשחקים באמצעות ממשק שהיא עצמה מפתחת ● הכוונה היא להשיק את שירות המנויים החדש כבר בתחילת 2020
אמזון, כך עולה מדיווחים, שוקלת להצטרף לשוק המתפתח של חברות המציעות סטרימינג (הזרמה) של משחקי וידאו מקוונים המשוחקים בזמן אמת, וזאת תמורת דמי מנוי חודשיים.
הכוונה היא בעיקר במשחקים שזקוקים להתקנה מינימלית, אם בכלל, במחשבי הלקוח, ומכיוון שכך בעתיד ניתן יהיה אף להשתתף בהם תוך שימוש באמצעות הסמארטפון או הטאבלט שבדרך כלל אינם מצוידים במספיק מקום אחסון עבור התקנת משחקים מודרניים עמוסי גרפיקה מתקדמת.
מדובר בשוק בו אמורות לשחק בסופו של דבר כל ספקיות הענן הגדולות, כולל מיקרוסופט וגוגל כשלאמזון יש לצידה את AWS כמובן.
מציעה כיום את Twitch
לפי הדיווחים ענקית הסחר המקוון כבר פנתה לחברות משחק גדולות בכדי לעניין אותן בהזרמת המשחקים שלהן באמצעות ממשק שאמזון מפתחת, והכוונה היא להשיק את שירות המנויים החדש כבר בתחילת 2020.
אמזון כבר מציעה כיום את Twitch שירות המתמקד בהזרמת שידורי וידאו של משחקים מקוונים בזמן אמת, ולפי החברה כמעט בכל רגע נתון יש כמיליון צופים בשידורים הללו, כך שבחברה מעריכים שמרחב הפעולה הזמין למכירת מנויים חודשיים לאנשים שרוצים לשחק משחקים בהזרמה הוא גדול במיוחד.
תגובות
(0)