Voicenter הטמיעה מערכת תקשורת בענן ב-Wobi
Voicenter סיימה באחרונה פרויקט להטמעת מערכת תקשורת בענן ב-Wobi, המציעה שירות השוואת מחירים בעולם הביטוח. פתרון התקשורת, שהותאם במיוחד עבור צרכי החברה, כולל ממשק ניהול למרכזיה הארגונית ולמערכת ניהול הידע של המוקד הטלפוני שלה. מדובר בפלטפורמת ענן שכוללת ממשק ניהול בשירות עצמי, המאפשר למנהל ה-IT שליטה וניהול מרחוק מכל מקום ובכל שעה, כולל שינוי הגדרות.
מעבר לממשק הניהול, המערכת החדשה כוללת דקות שיחה לכל העולם, מספרי טלפון בינלאומיים מקומיים ויכולות מתקדמות נוספות, כולל שירותי ניתוב ומעגלי המתנה מתקדמים. אלה מאפשרים שליטה חכמה בכמות הממתינים על פי תעדוף חשיבות הלקוח או יכולות הנציגים, שירות שיחה חוזרת למי שלא רוצה להמתין, חיוג למרכזי השירות ישירות מאתר העסק, זיהוי לקוח אוטומטי בשיחה נכנסת, שירותי מספור ועוד. בנוסף, במסגרת הפרויקט תספק החברה תמיכה שוטפת במערכת הניהול.
גולן אשטן, מנכ"ל Voicenter, אמר כי "הטכנולוגיה שפיתחנו והוטמעה ב- Wobiהיא פלטפורמה לניהול של מערכות טלפוניה מתוך מערכות מידע חיצוניות. במילים אחרות, מדובר במערכת מידע מרכזית המנהלת מתג טלפוני ייחודי, שמאפשר לשלוט ולנהל את כלל הלוגיקה הטלפונית מתוך ממשק אחד פשוט וזמין מכל מקום בעולם. כלי הניהול המתקדמים שלנו, שזמינים עבור מנהלי המוקד הטלפוני, כוללים ממשקי זמן אמת, המאפשרים למנהלים לקבל תמונת מצב בכל רגע נתון, דו"חות ואנליזות על ביצועי נציגים ומחלקות, ועוד. מחלקת האינטגרציה והפיתוח של חברתנו מאפשרת את הגמישות המיטבית להתממשקות עם מגוון מערכות, ובכך מספקת את ההתנהלות האידיאלית, כפי שדמיין אותה הלקוח. יתרון נוסף הינו שרידות המערכת וזמן Uptime גבוה במיוחד, כתוצאה ממבנה פריסת השרתים – מערכת מידע אחת ששולטת במגוון שרתים המגובים בינם לבין עצמם".