וריזון מפטרת 7 אחוזים מעובדי מחלקת המדיה שלה

הענקית האמריקנית מוותרת על כ-800 עובדים ממחלקת המדיה - שאליה התמזגו יאהו ו-AOL - בפיטורים על רקע הרווחיות הבעייתית של היחידה

תוצאות שליליות, אבל המשקיעים מרוצים. וריזון

וריזון הודיעה כי היא "חותכת" כ-800 משרות, שמתבטאות ב-7% מעובדי מחלקת המדיה והפרסום שלה, לאור רי-ארגון של המחלקה הבעייתית.

חברת התקשורת האמריקנית – המספקת שירותי תקשורת סלולרית, טלפוניה, מערכות מידע, ושירותי פס רחב ללקוחות ברחבי ארצות הברית ובעולם – קיוותה ליצור עסקי פרסום שיוכלו להתחרות בגוגל ופייסבוק. היא הוציא כ-10 מיליארד דולר ברכישת חלוצות האינטרנט לשעבר, יאהו ו-AOL, אבל בדיעבד הסתבר לענקית ששילוב שתי החברות הניב תוצאה הרבה פחות מזהירה מהצפוי.

המנכ"ל החדש של חטיבת המדיה של וריזון, גורו גווראפן, הודיע לעובדים על הפיטורים בדוא"ל אתמול (ד'). לדבריו, סדרי העדיפויות של המחלקה יכללו כעת התמקדות במוצרים לניידים ובווידיאו ופחות בפנייה למשתמשי מחשבים נייחים.

לפי CNBC, וריזון הודיעה לראשונה על השינוי המבני מוקדם יותר בסתיו, ואף החלה בו כבר בדצמבר, וכל זאת כחלק ממאמץ גדול יותר שלה לקצץ את כוח העבודה בטרם ההתרחבות לשירות הרשת המהירה של הדור החמישי.

"שינויים אלה מתוכננים היטב וצפויים, והם לא יורגשו על ידי הלקוחות שלנו", אמר המנכ"ל הנס וסטברג, בהצהרה לתקשורת. "זהו רגע בזמן, בהתחשב בעוצמה הפיננסית והתפעולית שלנו, בכדי להתחיל לשרת טוב יותר את הלקוחות עם אג'יליות, מהירות וגמישות גבוהות יותר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים