גוגל בוחנת: ניווט בדרכים עם מציאות רבודה

אפליקציית המפות הפועלת במצב המציאות הרבודה מיועדת לסייע להולכי רגל שרוצים ניווט מדויק יותר אל היעד ● כרגע היא זמינה רק למי שמוגדרים על ידי הענקית כ'מורה דרך מקומי' ● בקרוב אצלכם?

Google Maps

גוגל החלה בימים אלו לבחון בפועל, ברחוב, את תכונת הניווט באמצעות מציאות רבודה שהיא משלבת באפליקציית המפות שלה. מדובר בבדיקה מוגבלת שמוצעת בידי מי שמוגדר בידי החברה כ-'מורה דרך מקומי'.

זו הפעם הראשונה שהחברה בוחנת את האפשרות הזו מחוץ לגבולות החברה. זאת, כחצי שנה לאחר שהודיעה שהיא משלבת את המציאות הרבודה באפליקציית הניווט המובילה שלה.

אפליקציית המפות הפועלת במצב המציאות הרבודה מיועדת בעיקר לסייע להולכי רגל שרוצים ניווט מדויק אל המקום או הנקודה אליה הם רוצים להגיע. כדי לעשות זאת, התצוגה משלבת מידע מה-GPS כמו בניווט הרגיל עם התמונה שמתקבלת מהמצלמה ועם מידע מיקומי מהתוכן שכבר קיים באפליקציית תצוגת הרחובות של גוגל.

להבזיק על המפה הוראות הליכה מדויקות

באמצעות כל הנתונים הללו יכולה האפליקציה להבזיק על המפה הוראות הליכה מדויקות, וזה כולל חצים תלת ממדיים שמופיעים על המסך כדי לכוון את המשתמשים אל המטרה – כולל סימון של נקודות בולטות בדרך. עם הזמן כנראה גם בתי עסקים שכבר מוצגים במפות ישולבו במציאות הרבודה המוצגת.

לפי דיווחים ברשת, כדי להשתמש במצב המציאות הרבודה צריך לכוון את מצלמת הטלפון אל עבר כמה נקודות בשטח, ומספר בודד של שניות לאחר מכן מופיע הנתיב אל המקום המבוקש. בנוסף קיים מנגנון הגנה שמונע מהמשתמשים ללכת כל הזמן עם הטלפון מול הפנים – המסך נכבה לאחר כמה שניות למשך כמה שניות נוספות, ובכל מקרה חייבים להוריד את המכשיר כלפי מטה שוב – כדי שהתצוגה תופיע שוב.

מתי התכונה הזו תהיה זמינה לכולם? "יש עדיין צורך בבדיקות נוספות", מסרה גוגל, בלי להתחייב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים