אוויה חושפת אסטרטגיית הגעה לשוק חדשה עבור השותפים

האסטרטגיה של החברה מתמקדת בשלושה יסודות מרכזיים: ענן, דגש רב יותר על מכירת פתרונות ואפליקציות, ומספר חידושים שמספקים לשותפים הזדמנויות לצמיחה

27/02/2019 15:07
על הבמה: פאדי מובאראק, סגן נשיא ערוצי הפצה באוויה. צילום: פלי הנמר

אוויה חשפה היום (ד') בכנס השותפים השנתי שלה לאזור אסיה-פסיפיק, שמתקיים בבנגקוק, אסטרטגיות חדשות למכירות ושיווק, שעל פי החברה יעצימו את השותפים ויסייעו לצמיחתם.

האסטרטגיות, שהוצגו בפני נציגי 300 שותפים בולטים של אוויה, מתמקדות בשלושה יסודות מרכזיים: ענן, דגש רב יותר על מכירת פתרונות ואפליקציות, ומספר חידושים שמספקים לשותפים הזדמנויות לצמיחה.

המשלחת שהגיעה לכנס מהארץ, בראשותו של אייל נוח, מנהל השותפים של אוויה בישראל, כללה גם נציגים של שותפים מקומיים של החברה, כמו ענבר שני מטלדור תקשורת; בוריס קוטלרסקי ושי עטיה מ-י.א. מיטווך; עמי פרג' מבזק בינלאומי; ואלי בן סימון מ-ITNavPro.

מימין: בוריס קוטלרסקי מ-י.א. מיטווך; ענבר שני מטלדור תקשורת; אלי בן סימון מ-ITNavPro; עמי פראג' מבזק; אייל נוח מאוויה; ושי עטיה מ-י.א. מיטווך. צילום: פלי הנמר

מימין: בוריס קוטלרסקי מ-י.א. מיטווך; ענבר שני מטלדור תקשורת; אלי בן סימון מ-ITNavPro; עמי פרג' מבזק בינלאומי; אייל נוח מאוויה; ושי עטיה מ-י.א. מיטווך. צילום: פלי הנמר

"הצמיחה של אוויה קשורה באופן מוחלט בצמיחה של השותפים ועל כן, האסטרטגיות שלנו צריכות להתאים לאלה שלהם, על מנת שנצליח להשיג את יעדינו", כך פתח את הכנס פאדי מובראק, סגן נשיא לערוצי הפצה בחברה. לדבריו, "אנחנו מעוניינים שהשותפים שלנו ימשיכו לצמוח – חד וחלק. על כן, השנה אנחנו מקלים על השותפים להציע וליישם פתרונות מגובשים ומובילים – בענן או באתרי הלקוחות. לכל שותף של אוויה תהיה גישה לפתרונות הללו, ללא קשר לדרג שלו במערך השותפים, במטרה להרחיב ולהעצים את הערך הכספי של עסקיהם המבוססים על אוויה".

אוויה וחברים

אחת האסטרטגיות החדשות שהוצגו היא תכנית Avaya & Friends, שמתמודדת עם האתגרים הניצבים בפני השותפים בעת שהם מוכרים טכנולוגיות חדשות ללקוחותיהם. היוזמה משלבת בין קטגוריות שונות של שותפים, שפועלים במסגרת תכניות שותפים שונות, כגון DevConnect או A.I.Connect. המטרה בכך היא להקל על האינטגרציה והפריסה של טכנולוגיות ייעודיות לוורטיקלים שונים בפלטפורמות של אוויה. לחלופין, האקו-סיסטם הפתוח של החברה מאפשר לשותפים לבנות את הפתרונות שלהם מעל פלטפורמות שלה עבור לקוחותיהם, ורבים מהם עשו זאת כבר בהצלחה. אוויה משיקה כלים חדשים ו-APIs שמאפשרים ומעודדים את השותפים להוביל חדשנות בסביבת מוצרי החברה.

אסטרטגיות ההגעה לשוק (Go To Market) החדשות שמות דגש חזק על הקלת הפריסה של מוצרים מבוססי ענן, בעת שאימוץ הענן גובר בקצב מסחרר. ההיצע של אוויה בתחום הפתרונות מבוססי הענן ממשיך להתרחב הן לשוק הביניים והן לשוק הארגוני.

הצעדים הללו, בשילוב עם עדכונים לתוכנית השותפים Avaya Edge, יאפשרו לשותפים נתיב לעבור להצעות מכר מתקדמות יותר. הם יוכלו לעבור בקלות רבה יותר מפתרון של "הנעת קופסאות" למכירת פתרונות, משם לבניית חדשנות ומשם לטרנספורמציה עסקית מלאה.

צמיחה משמעותית בעסקי השותפים

במהלך 2018 רשמה אוויה צמיחה משמעותית בעסקיהם של השותפים. בין 2017 ל-2018, מספר השותפים שקיבלו החזרים כספיים צמח ב-281% ונרשם זינוק של 159% במספרם של אלה שצמחו בשיעור של יותר מ-10%. באוויה אומרים שהאסטרטגיה שלהם ל-2019 תיבנה על בסיס ההישגים הללו.

"בכל הנוגע לערוצים, אנחנו רוצים לבנות על הישגינו עם השותפים ב-2018. הצגנו בה את תוכנית השותפים Avaya Edge, שהציעה תמריצים משופרים, גמישות רבה יותר, מענה לצרכים של שווקים מתעוררים והשקעות גדולות יותר בהדרכת השותפים", אמר מובראק.

במהלך הכנס העניקו בכירי אוויה פרסי הצטיינות לשותפים מובילים שפיתחו והטמיעו פתרונות חדשניים במדינות האזור: אוסטרליה, יפן, דרום קוריאה, מלזיה, הונג קונג וסין.

הכותב הוא אורח החברה בכנס.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים