יש פתרון לניהול ומעקב אחר פרויקטי שעות
כתבה: ענבל דניאל-ספראי, סמנכ"לית המכירות של אלמוג תעשיות תוכנה.
מעקב אחר ניהול משימות ופרויקטים, תוך איסוף שעות העבודה והתאמה מצד אחד להסכם העובד ומצד שני להסכם הלקוח, הנו משימה קשה ומורכבת, שלרוב מבוצעת במספר מערכות שונות ובעזרת אקסלים חיצוניים.
תוכנות ERP שכוללות מודול לניהול פרויקטים נועדו לשפר את התקשורת הבין ארגונית, כמו גם את זו החוץ ארגונית, מול הלקוחות.
אלמוג תעשיות תוכנה פיתחה ויישמה פתרון ייעודי לעולם ה-Professional Service במערכת AlmogERP. מודול זה מספק פתרון ייעודי לעולם ה-Professional Service:
- ניהול משאבי אנוש.
- ניהול הסכם שעות לעובד.
- ניהול הזמנות לקוח לפי פרויקט, שיטת התחשבנות (חיוב לפי ביצוע בפועל על השעות, Fix או אבני דרך).
- ניהול פרויקט על כל סעיפיו.
- שיבוץ ו/או שיוך עובדים לפרויקט.
- דיווח שעות עבודה על ידי העובדים באמצעות אפליקציה לפי לקוח, פרויקט ומשימה.
- חיובי לקוח בהתאם להסכם.
- דו"חות ניהוליים למעקב ושליטה.
- פתרון מובנה במערכת Almog ERP, כולל מודולים משלימים מובנים: פיננסי, CRM, לקוחות, רכש ותקציב.
- פתרון מאושר המדען הראשי (רשות החדשנות), עבור פרויקטים הממומנים על ידו.
מודול ה-Professional Service מספק פתרון תחת קורת גג אחת, ומסייע למנהלים ולעובדים הפועלים בעולם הפרויקטים לבצע את הפרויקט בצורה הכי יעילה, חסכונית, ותוך עמידה בתקציב ובדרישות הלקוח.
אלמוג תעשיות תוכנה הוקמה בשנת 1973 ומספקת פתרונות גמישים למגוון לקוחות, תוך כדי מתן ייעוץ וליווי שוטף לאלפי לקוחותיה. מערכת Almog ERP כוללת מענה למודולים בסיסים ובנוסף פתרונות ורטיקליים למגוון תחומים: חברות מסחריות, חברות יצרניות, חברות נדל"ן מניב וניהול פרויקטי בינוי, חברות השכרת ציוד, חברות הסעדה, חברות בתחום חלקי חילוף לרכב, פתרונות POS, מגוון פתרונות לעולמות המובייל והווב – והכל תחת קורת גג אחת.