אפליקציה "על הדשא": התאחדות הסטודנטים השיקה יישומון חדש
MOOD מאפשרת שיתוף מידע, שירותים, מבצעים ומוצרים, במטרה להפוך את חיי הסטודנטים לנוחים יותר
התאחדות הסטודנטים הארצית השיקה בימים אלו את MOOD, האפליקציה הרשמית של הסטודנטים והסטודנטיות בישראל. האפליקציה הוקמה בשותפות קבוצת ההפקות והתוכן בלוסטון, יחד עם קבוצת קרן שכ"ל, מועדון הצרכנות, עם נכס – החברה הכלכלית של אגודת הסטודנטים באוניברסיטת תל אביב, ועם אגודות הסטודנטים המקומיות. למייסדי האפליקציה הצטרפו שותפים אסטרטגיים כדוגמת Pepper, הבנק הדיגיטלי מבית לאומי וקבוצת איסתא.
העבודה על האפליקציה ארכה כשנה וחצי והושקעו בפיתוחה כ-5 מיליון שקלים. האפליקציה זמינה להורדה לאנדרואיד ול-iPhone.
האפליקציה נבחנה בחודשים האחרונים על מאות סטודנטים וצפויה להיות מושקת רשמית בקמפוסים ובאוניברסיטאות בראשית הסמסטר האקדמי הקרוב (סמסטר ב').
ערוץ קשר בין התאחדות הסטודנטים, האגודות והסטודנטים עצמם
MOOD הינה פלטפורמה ראשונה ויחידה של סטודנטים, שתהווה ערוץ קשר בין התאחדות הסטודנטים, האגודות והסטודנטים עצמם. האפליקציה מאפשרת שיתוף מידע, שירותים, מבצעים ומוצרים, אשר יהפכו את חיי הסטודנטים לנוחים יותר במגוון תחומים. בנוסף, האפליקציה תאפשר מעבר לאתרים ייעודיים, קבלת קוד קופון ואף רכישה ישירה, לצד התאמה אישית בתכנים לכל סטודנט באמצעות שיוך לקמפוס ולמיקום. האפליקציה תכלול חמישה ערוצי תוכן בנושאים החשובים ביותר לסטודנטים: אקדמיה, פיננסים, צרכנות, תרבות וקריירה.
בתחום האקדמיה, תאפשר האפליקציה הנפקה דיגיטלית של תעודות סטודנט, ערוץ תקשורת עם אגודת הסטודנטים והתאחדות הסטודנטים, חיפוש והרשמה למלגות, רישום לקורסים ותוכניות לימוד ישירות דרך האפליקציה והטבות ברכישת ציוד לימודים.
בעולם הפיננסים תאפשר האפליקציה חיפוש מלגות לימודים, בדיקת זכאות להלוואות בתנאים מיוחדים לסטודנטים, הסדרי מימון וביטוחים ייעודיים, כולל עולמות חינוך פיננסי לדור הצעיר, וחברי MOOD בעלי חשבון בנק ב-Pepper ייהנו מהצעות ערך והטבות ייחודיות.
תחום הצרכנות יכלול הטבות והנחות בתוך הקמפוס ומחוצה לו – החל בהטבות בקפיטריות, בארגונים הנמצאים בסביבתו של הקמפוס ומגורי הסטודנטים וכלה בהטבות והנחות ברמה הארצית ברשתות מובילות, בתחומי האופנה, לייף סטייל, ספורט תיירות, בית, ועוד.
בעולם התרבות והפנאי יוצעו לסטודנטים כרטיסים למופעים בארץ ולאירועים בינלאומיים, הטבות בברים ומסעדות ידועות, כרטיסים לבתי הקולנוע והתיאטרון, ואירועים מיוחדים עבור הסטודנטים (ימי סטודנט, מסיבות פתיחת שנה וכו').
בתחום הקריירה תאפשר האפליקציה הקמת תוכנית האצה, שתלווה את הסטודנט/ית מהחודשים הראשונים באקדמיה ועד מציאת עבודה תוך כדי התואר או בסיומו. בנוסף, פיתוח תוכנית ייעודית וחדשנית בתחום הקריירה, לוח משרות וליווי אישי עבור כל סטודנט בהתאמה לתחום הלימודים שלמד.
במדינת ישראל לומדים בשנת הלימודים 2019 כ-350 אלף סטודנטים וסטודנטיות (לתארים ראשון, שני והנדסאים). בשונה מהמתחרים המציעים מועדוני לקוחות מוגבלים, MOOD מגיעה מעולם הסטודנטים לעולם הצרכנות ולא מעולם הצרכנות לעולמם של הסטודנטים.
שלומי יחיאב, יו"ר התאחדות הסטודנטים הארצית, אמר: "אחרי עבודה מאומצת של כל השותפים, ומתוך רצון גדול לממש את הכוח הצרכני של הסטודנטים בארץ, מועדון הלקוחות היחידי בישראל שנוצר מהסטודנטים עצמם ולמענם, יוצא לדרך. מועדון הלקוחות MOOD, מאפשר לכל סטודנט וסטודנטית ליהנות מהטבות והנחות בהתאמה אישית למוסד ולאזור בו הם לומדים, בנוסף למידע חיוני – אקדמי, צרכני ותרבותי. הטכנולוגיה הייחודית עליה עמלנו בשנה וחצי האחרונות יודעת לפלח את הסטודנטים לפי אזור הלימודים שלהם, ובכך כל אחד נחשף להטבות לוקליות וארציות. אני מאוד גאה במוצר, וביכולת שהוא מביא עמו לחיזוק כוחו הצרכני של ציבור הסטודנטים בישראל".
תגובות
(0)