היום: תקלה בדור הרביעי של פרטנר – שתוקנה

התקלה נגרמה עקב עומסים שהיקשו לסירוגין על גלישה וביצוע שיחות בדור הרביעי ● היא תוקנה כעבור כשעתיים והשירות שב לסדרו

פרטנר

לקוחות של פרטנר דיווחו היום (ג') על בעיות בהוצאה וקבלה של שיחות, כמו גם בגלישה הסלולרית. התקלה, שתוקנה לאחר כשעתיים, התרחשה באזורים שונים בארץ ולא פגעה בלקוחות HOT mobile, שרוכבת על הרשת של פרטנר.

החברה הודיעה בעמוד הפייסבוק שלה: "לקוחות יקרים, אנחנו מקבלים דיווחים על עומסים ברשת הדור הרביעי באזורים שונים בארץ, אשר מקשים לסירוגין על גלישה וביצוע שיחות. אנחנו פועלים לטיפול מהיר ומודים לכם על הסבלנות. במידה שאתם חווים בעיה בגלישה, מומלץ לבחור במכשיר הסמארטפון שימוש ברשת דור שלישי (3G) או לעבור לגלישה על גבי רשת Wi-Fi".

אלא שלמרות המלצתה של החברה, לקוחות רבים התלוננו כי אין להם שירות סלולרי ולא גלישה גם בדור השלישי, וגם על כך שאין מענה בשירות הלקוחות.

עם סיום התקלה ציינה החברה בעמוד הפייסבוק שלה: "הגלישה הסלולרית בדור 4 עובדת כעת באופן מלא בכל האזורים. במידה שעדיין קיימת בעיה בגלישה מהנייד, אנא בצעו כיבוי והדלקה של המכשיר. תודה ומתנצלים על אי הנוחות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים