היי-טקיסט ביום, רוקיסט בלילה?

אלעד קירסון, איש הגנת סייבר, יצא למשימה הירואית: להחזיר את המוזיקה האלטרנטיבית האיכותית למרכז הבמה ● הפרויקט שהקים - The EOK project - יוצא בימים אלו בקמפיין מימון המונים

25/03/2019 14:12
אלעד קירסון. צילום: אלבום פרטי

אלעד קירסון, איש סייבר ואבטחת מידע בעל 15 שנות וותק בתחום, סבב כל חייו סביב סצנת המוזיקה, בעיקר בתור מעריץ ותומך נלהב, מייעץ וחבר. בשנה האחרונה החל לגבש את פרויקט EOK שיביא את אהבתו למוזיקת רוק אלטרנטיבית איכותית לקהל רחב. בימים אלו, הפרויקט שיזם יוצא למסע בינלאומי של מימון המונים, בכדי שהקהל יוכל לתמוך מהרגע הראשון ולבחור את מה שעל ליבו מתוך מספר אופציות תגמול, מרכישת האלבום לפני כולם ועד למפגשים מוזיקליים עם מוזיקאים מוכשרים מסצנת הרוק המקומית.

קירסון, בוגר תואר ראשון במנהל עסקים עם התמחות במערכות מידע ומימון מהמכללה למנהל, מומחה אבטחת מידע מטעם ארגון CISSP מזה עשור, ובשנים האחרונות הוא ממלא תפקידי מנהל פרויקטים ויועץ בכיר בתחומים אלה.

מאז 2015, קירסון הוא חבר צוות ביחידת הסייבר בפיקוח על הבנקים, כיועץ חיצוני מטעם ליאקום מערכות. במסגרת תפקידו זה הוא מתנהל מול גורמי הגנת הסייבר במגזר הבנקאי בהיבטים השונים שנוגעים לפיקוח ובקרה על איומי סייבר, לרבות הנחייה, תכנון תרגילי סייבר מגזריים, טיפול באירועי סייבר במערכת הבנקאית, וביצוע הדרכות ועבודה מול גופים מדינתיים. בשנה החולפת קירסון אף משמש כמרצה בקורסי CISO בלימודי חוץ של הטכניון בתל אביב וירושלים.

כל העשייה הזו בסייבר לא הפריעה לו, לדבריו, להסתער על חלום ישן. "מבחינתי, חלום של שנים רבות יוצא לדרך עכשיו. מזה חודשים ארוכים שאני עמוק בתהליך ההפקה של The EOK Project, מיזם מוזיקלי שמטרתו להנגיש את הדיסטורשן והאיכות של הרוקנרול לקהל רחב ולדור הצעיר", הוא מסביר.

"הרוק לא מת, יש מוזיקה איכותית היום, ולא הכל זה פלייבק. יש דרך להביא את הדיסטורשן אל לב המיינסטרים הפופולרי, זו רק שאלה איך עושים את זה. אני מאמין שהדרך היא ליצור את הקלאסיקות ואת הלהיטים העכשוויים מחדש. מישראל – ואל כל העולם", הוא מפרט.

עטיפת הסינגל של דיאנה דולבי וטל שחר. צילום: יח"צ

עטיפת הסינגל של דיאנה דולבי וטל שחר. צילום: יח"צ

בתוך כך, הסינגל הראשון שיוצא לרדיו מתוך הפרויקט הוא השיר זוכה האוסקר "Shallow" של ליידי גאגא וברדלי קופר מתוך הסרט A Star Is Born, בביצוע מיוחד של דיאנה גולבי וטל שחר. גולבי זכתה לפני מספר שנים בעונה השמינית של "כוכב נולד" ומאז הוציאה את שיריה לעולם, השתתפה וממשיכה להשתתף בהפקות מוזיקליות ומשחקת בתיאטרון ובטלוויזיה. שחר הוא מוזיקאי ויוצר שחי על קו תל אביב-לוס אנג'לס כבר כמה שנים טובות. היום הוא סולן להקת The Secret Saints, שהייתה למופע הפותח בהופעת הקאמבק של גאנז&רוזס בפארק הירקון בתל-אביב.

לתמיכה ולקיחת חלק בפרויקט:

https://www.indiegogo.com/projects/alternative-for-everyone-the-eok-project#/

להאזנה לסינגל –

ביוטיובhttps://youtu.be/4_XWwQqH3qs

באייטונסhttps://itunes.apple.com/il/album/shallow-diana-golbi-tal-shachar-single/1455118611

בספוטיפייhttps://open.spotify.com/track/50YEH2b08BiBeOnPHTwTIM?si=eA46finASPyQ_g0vF_pdpw

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים