תוצאות טובות לוואווי: ההכנסות זינקו ב-19.5% והרווח – ב-25%
ענקית הסמארטפונים הסינית רשמה עליות בסעיפי התוצאות העסקיות, כמו גם בכל האזורים הגאוגרפיים שבהם היא פועלת
וואווי מסכמת את 2018 עם עליות בולטות בסעיפים העיקריים של התוצאות העסקיות שלה ועם העמקת החדירה לשווקים באירופה ובארצות הברית – כך עולה מהדו"חות הכספיים שהחברה פרסמה בסוף השבוע. יצוין כי החברה לא מפרסמת תוצאות רבעוניות. החברה מציגה את התוצאות שלה במטבע הסיני – יואן, אולם לשם הנוחות הן מובאות כאן בדולרים.
החברה הציגה ב-2018 גידול של 18.4% בהוצאות ל-93.9 מיליארד דולר וזינוק של 19.5% בהכנסות ל-105.19 מיליארד. כתוצאה מכך, החברה הגדילה את הרווח הנקי השנתי ב-25.1% ל-8.66 מיליארד דולר.
עוד עולה מהנתונים כי ההוצאות הגולמיות של ענקית הסמארטפונים הסינית רשמו עלייה של 21.22% ל-62.76 מיליארד דולר, הרווח הגולמי גדל ב-16.6% ל-40.31 מיליארד והרווח הגולמי השולי עמד על 38.6%. בסעיפים התפעוליים, ההוצאות גדלו ב-12.7% ל-29.69 מיליארד דולר והרווח עמד על 20.7 מיליארד.
וואווי רשמה עליות בכל האזורים הגאוגרפיים שבהם היא פועלת: ההכנסות משוק הבית שלה, בסין, זינקו ב-19.1% ל-51.6% מכלל הכנסותיה. המכירות ביבשת אמריקה היוו רק 6.5% מההכנסות, אך הן גדלו ב-21.3%. עלייה יפה במיוחד נרשמה באזור EMEA (בעיקר אירופה), שם גדלו ב-2018 המכירות של וואווי ב-24.35% והיוו 27.1% מסך המכירות שלה.
גו פינג, יו"ר וואווי, אמר לאחר פרסום התוצאות כי "הדרך הטובה לכבוש מבצר הוא לתקוף מבפנים. אנחנו ממשיכים להתקדם לעבר המטרות האסטרטגיות שלנו על ידי התעלמות מהפרעות חיצוניות ושיפור הניהול".
תגובות
(0)