תוכן שיווקי

אלעד מערכות מתרחבת לאירופה: המערכת הרב ערוצית SimpleChat תופץ בבריטניה

המהלך הוא תוצר של הסכם שיתוף פעולה עם Qgate Software הבריטית ● הוא צפוי להניב לאלעד מערכות הכנסות של יותר ממיליון דולר בתוך שנה

10/04/2019 14:53
דגן הלוי, מנכ"ל אלעד מערכות. צילום: ויקטור לוי

אלעד מערכות הישראלית מתרחבת לאירופה וחתמה על שיתוף פעולה עם QGate Software להשקתו ולהפצתו בבריטניה של SimpleChat – פתרון רב ערוצי חדשני לתמיכה בלקוחות, הבנוי על תשתית Dynamics CRM של מיקרוסופט. המהלך צפוי, על פי הערכות החברה, להניב לה הכנסות של יותר ממיליון דולר עד 2020.

יצוין כי אלעד מערכות מעסיקה כ-1,000 עובדים בישראל ובין לקוחותיה בארץ נמנים משרדי ממשלה, עיריות, בתי חולים, חברות רכב ובנקים.

דגן הלוי, משנה למנכ"ל ומנהל חטיבת התוכנה באלעד מערכות, אמר כי "השוק האנגלי נבחר ראשון להפצת מערכת SimpleChat מחוץ לגבולות ישראל, בשל חוזקה של מערכת Microsoft Dynamics 365 במוקדי שירות הלקוחות הטלפוניים. בשוק זה קיימת דרישה גבוהה לשימוש בווטסאפ, פייסבוק ומסנג'ר. SimpleChat, המאחדת בין כל הערוצים הללו, תאפשר לארגונים לפגוש את הלקוחות שלהם, בערוצים הנוחים להם". הלוי הוסיף כי "שיתוף הפעולה עם QGate Software הבריטית נחתם להפצת והטמעת המוצר אצל לקוחות בעלי מוקדי שירות לקוחות טלפוניים, בשל חוזקה במוצרי אינטגרציות למרכזיות ולערוצי Voice וההבנה הרבה שלה ברב ערוציות. זוהי אחת החברות הוותיקות בבריטניה ליישום CRM ומתן פתרונות תוכנה בתחום ה-BI".

SimpleChat, שבנוי כתוסף למערכת Dynamics CRM של מיקרוסופט, הוא פתרון תקשורת רב ערוצי חדשני. באמצעותו יכולים ספקי שירות לייצר רצף שיח עם לקוחות גם כשאלה עוברים מערוץ תקשורת אחד לאחר. כך, ניתן להתחיל שיחה ב-SMS ולהמשיך אותה בצ׳ט או במדיה חברתית. זאת, כשהלקוחות אף יכולים לשלוח קבצים (תמונות ומסמכים) מכל פלטפורמה לנותן השירות.

מצ'טבוטים ועד לניהול מדיה חברתית, SimpleChat משלב את כל מנגנוני התקשורת עם הלקוח תחת המטריה של ה-CRM. בכך הוא מאפשר יצירה של היסטוריית התקשרויות מקיפה עבור כל לקוח, המקלה על חברות לתת שירות איכותי ללקוחותיהן. באמצעות SimpleChat מעלים ארגונים את שביעות הרצון של לקוחותיהם, מייעלים תהליכי שירות ומקלים על העומס של נציגיהם.

אלעד מערכות היא חברת ה-Customer Engagement המובילה בישראל, ומספקת פתרונות 360 מקיפים לניהול חווית לקוח. הקבוצה פועלת בתחומים שונים: עיצוב חוויית משתמש UX/UI, פיתוח ובניית אתר מסחר מקוון, בניית אתרים ופורטלים ארגוניים, פיתוח מערכות CRM מבוססות Microsoft Dynamics 365, פתרונות דיגיטל מתקדמים, פתרונות תשתית ואינטגרציה למערכות מידע ועוד.

לאתר החברה לחצו כאן.

אירועים קרובים