אינסנטיבס שדרגה את הפלטפורמה שלה בקרסו מוטורס
הפרויקט, שארך כמה חודשים, מסתיים בימים אלה ● היקפו הכספי לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו במאות אלפי שקלים
אינסנטיבס הישראלית שדרגה את הפלטפורמה הישנה שלה, שהטמיעה בקרסו מוטורס – לפלטפורמה החדשה JOOPY Hybrid. הפרויקט, שארך כמה חודשים, מסתיים בימים אלה. היקפו הכספי לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו במאות אלפי שקלים.
קרסו מוטורס הינה יבואנית רכב והיא חלק מקבוצת קרסו. זו משווקת בישראל את מותגי רנו, ניסאן ואינפיניטי. הפעילות מתבצעת באמצעות רשת של 25 סוכנויות מכירה ברחבי הארץ.
קרסו מוטורס משתמשת כבר כמה שנים בפלטפורמה של אינסנטיבס , לתגמול ותמרוץ אנשי מכירות. מטרת השדרוג של המערכת הנוכחית לפלטפורמה החדשה, JOOPY Hybrid, הייתה כדי להגביר באופן משמעותי את המעורבות של אנשי המכירות ועובדים נוספים – ביעדיה העסקיים של החברה.
לשפר את מעורבות העובדים בתהליכי המכירה והשירות
המערכת שהוטמעה מאפשרת לאנשי קרסו מוטורס לשפר את מעורבות העובדים בתהליכי המכירה והשירות, דרך שורה של יכולות כמו: אפליקציית המובייל 'Go JOOPY', פורטל ייעודי לעובדים, המציג מידע תחרותי בין העובדים, וכן בין צוותי חנויות, כמו גם ניהול תקשורת ישירה ואפקטיבית מול העובדים. כלים אלה נותנים לאנשי מכירות ולעובדים שקיפות מלאה על הביצועים והתשלומים האישיים והמעודכנים ביותר, הפצת דוחו"ת למנהלים דרך המייל ובקרה טובה יותר על תקציב התמריצים והבונוסים. במסגרת הפרויקט הורחבה אוכלוסיית העובדים המשתמשים במערכת, גם למוסכים וכן לזכיינים חיצוניים.
לדברי יהודה דוד, מנהל המחלקה הכלכלית בקרסו מוטורס, "המערכת החדשה מאפשרת לנו להעמיק ולשפר את מעורבות העובדים בתהליכי המכירה והשירות, לייצר תהליכי מצוינות דרך שימוש משמעותי ביכולות התחרות ובאפליקציית המובייל. אנחנו חווים עלייה משמעותית בשימוש ובכניסה למערכת על ידי אנשי המכירות והעובדים. תהליכים אלה יביאו לשיפור נוסף בתוצאות העסקיות".
עמיר פיסלויץ, מנכ"ל אינסנטיבס סולושנס, ציין כי "שיתוף הפעולה המלא שהתקיים בינינו ובין אנשי קרסו מוטורס היה משמעותי להצלחת המערכת ולעלייה בשימוש בה בקרב אנשי המכירות והשירות בקרסו. הצלחנו לבצע את המעבר לפלטפורמה החדשה ואת ההטמעה בתוך זמן קצר".
תגובות
(0)