ביג דטה לעולם האירועים: Bizzabo גייסה 27 מיליון דולר

הכסף ישמש את החברה מתל אביב לפתח את הטכנולוגיה מבוססת הענן שלה, שמשתמשת בבינה מלאכותית ובלימודי מכונה לניתוח המידע ועל ידי כך לשיפור החוויה של המשתתפים בכנסים עסקיים

מייסדי ביזאבו - בועז כץ, אלון אלרואי וערן בן שושן. צילום: יח"צ

הביג דטה נמצא גם באולמות האירועים העסקיים ואחת החברות הפעילות בתחום היא ביזאבו הישראלית. החברה הודיעה היום (ד') שהשלימה סבב גיוס הון בסך כולל של 27 מיליון דולר, בהובלת קרן Viola Growth וקרן ההשקעות Next47 של סימנס.

בגיוס לקחו חלק משקיעים קיימים בביזאבו, בהם קרן פיילוט, שהובילה את סבב הגיוס הקודם, שעמד על 29 מיליון דולר. הסבב הנוכחי מביא את החברה לסך גיוס של 56 מיליון. לצד ההודעה על הגיוס הנוכחי מסרה ביזאבו שרפי כרמלי וערן ווסמן, שותפים ב-Viola Growth, ומתיו כהן, שותף ב-Next47, יצטרפו להנהלתה.

ביזאבו נוסדה ב-2012 על ידי בועז כץ, אלון אלרואי וערן בן שושן, יש לה משרדים בניו-יורק ובתל אביב, והיא מעסיקה יותר מ-120 עובדים. יזמי החברה החלו את דרכם במסגרת תכנית Zell ליזמות במרכז הבינתחומי בהרצליה. החברה מפתחת פלטפורמת ענן לניהול ושיווק של כנסים ואירועים עסקיים. הטכנולוגיה שלה מאפשרת למארגן הכנס לייצר חוויה פרסונלית עבור כל משתתף, ולקבל מידע מהמערכת אודות הצלחת האירוע וההשפעה העסקית.

כ-8,000 אירועים עסקיים ביום

שוק הכנסים נמצא בצמיחה, כאשר בכל יום מתקיימים ברחבי העולם כ-8,000 אירועים עסקיים. על פי פרוסט אנד סאליבן, בשנה ממוצעת, חברות משקיעות יותר מ-500 מיליארד דולר באירועים וכנסים. מאז השקתה ב-2012, אלפי אירועים התקיימו בסיוע הפלטפורמה של ביזאבו, בהם של חברות כגון אדובי, בנק אוף אירלנד ואלקטריק ארט.

מביזאבו נמסר כי היא תשתמש ב-27 מיליון הדולרים שגויסו כדי להמשיך להשקיע בהפיכתה של הפלטפורמה למנוע ליצירת חוויה פרסונלית עבור משתתפים באירועים, תוך שימוש בביג דטה וביכולות ניתוח מתקדמות, בהתבסס על בינה מלאכותית ולימודי מכונה.

״חברות רבות מבינות שבעולם כה דיגיטלי, אינטראקציות פנים מול פנים באירועים נהיות משמעותיות מאי פעם והן הכלי הטוב ביותר לשיווק, קידום מכירות ובניית מערכות יחסים עם לקוחות. אנחנו רואים עלייה חדה משנה לשנה בכמות האירועים העולמית ובהתאמה, בביקוש למוצר שלנו. לצד העלייה בכמות האירועים, המורכבות הנדרשת לתכנן, לנהל, לשווק ולמדוד את התוצאות העסקיות נהיית יותר ויותר מאתגרת. הפתרון שלנו מאפשר ללקוחות לייצר חוויית אירועים משמעותית יותר״, אמר בן שושן. הוא ציין כי "בשנה האחרונה בלבד, ההכנסות השנתיות של ביזאבו הוכפלו והיא בדרכה לשבור שיאי צמיחה נוספים השנה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים