"המנכ"ל לא מתעניין בדיגיטל או בענן – אלא שהעבודה תיעשה"

אמר פיליפ ון דר ווילט, מנכ''ל ServiceNow לאזור EMEA ● לדבריו, "מנכ"ל החברה, ג'ון דונהיו, הבין שהעתיד הארגוני טמון בתחום המיכון החכם של תהליכי עבודה בענן"

פיליפ ון דר ווילט, מנכ''ל ServiceNow לאזור EMEA. צילום: יח"צ

"הטכנולוגיה נועדה לשרת אנשים וארגונים, ולא לפתור בעיות טכנולוגיות אחרות. מנכ"לים אינם מעוניינים לדעת פרטים על הענן, אלא הם רוצים שהעבודה תיעשה, ותיעשה כיאות", כך אמר פיליפ ון דר ווילט, מנכ"ל ServiceNow לאזור EMEA (ר"ת אירופה, המזרח התיכון ואפריקה).

ון דר ווילט ביקר באחרונה בישראל ונפגש עם נציגי לקוחות הסניף המקומי של החברה. בראיון לאנשים ומחשבים אמר כי "המנכ"ל מוטרד משני דברים, ממהפכת הדיגיטל ומאירועי אבטחת מידע וסייבר. כאשר מנהל בארגון שומע את המושג 'שיבוש דיגיטלי', הוא שואל את עצמו מה עליו לעשות. הוא צריך להבין כי האתגר במימוש הטרנספורמציה הדיגיטלית כרוך בשינויים, לא רק ב-IT,  אלא גם באנשים ובתהליכים. אם אתה, כמנכ"ל, החלטת שאתה עושה זאת – עליך לעשות זאת באופן מושכל, ואין מדובר במהלך פשוט כלל, כי הוא יהיה כרוך בשינוי של האופן בו אנשים עובדים. כך, למשל, תפיסת BYOD (ר"ת 'הבא את רכיב המחשוב האישי שלך מהבית לעבודה', י"ה) – משנה תהליכים שונים בארגון, ממשאבי אנוש ועד שרשרת האספקה".

"מנכ"ל החברה, ג'ון דונהיו, הבין שהעתיד הארגוני טמון בתחום המיכון החכם של תהליכי עבודה בענן", אמר ון דר ווילט, "דונהיו ערך הבחנה על הפער בין מה שהעובדים חווים במקום העבודה לבין מה שהם חווים בבית. המשימה שלנו היא לצמצם את הפער הזה. החזון הוא שכל עובד בארגון ידע ממי ואיך לבקש שירות, בלי הצורך לחפש ב-IT למי צריך לפנות. החזון הזה מציב את האדם במרכז – לקוח, ספק, או עובד. על בסיס תפיסה זו, אנו מספקים פלטפורמה שמחוללת את הטרנספורמציה הדיגיטלית, תוך מיקוד בתפוקתיות ובחוויית משתמש".

כך, ציין, "כמו שבעבר היינו משתמשים במפות דרכים כדי להגיע ליעד, והיום כבר אין צורך בכך כי יש נווטים ויש ווייז, כך נדרש לשנות דפוסי עבודה מסורתיים במקום העבודה. בחברות בעולם הדואר הארגוני הוא כלי עבודה בסיסי, ואילו ילדי, המייצגים את הדור הבא בעבודה, אינם משתמשים במיילים. הם מצפים למשהו אחר. למשל, עובדת התחתנה ועליה לשנות את שם משפחתה. אין צורך שהיא תמלא טפסים במחלקת משאבי אנוש, מספיק לתת לה גישה ידידותית לפורטל כדי שהיא תאמר 'נישאתי, אנא שנו את שמי', והדבר ייעשה בתוך 5 שניות על ידי צוות ה-IT".

לשאלת אנשים ומחשבים על המתחרות של ServiceNow, השיב ון דר ווילט כי "מנמ"רים בוחרים פלטפורמות בענן, זו אינה בחירה בינארית. לעתים אנו רואים לקוחות שיש להם Salesforce, לעתים AWS או AZURE, לפעמים סאפ או אורקל. כל מנמ"ר בוחר 4 עד 6 פלטפורמות בענן – ואנו אחת מהן".

"הסניף המקומי, בהנהלת לימור אפיק, פועל לשביעות רצוני", ציין ון דר ווילט, "בין עשרות המדינות המצויות תחת ניהולי, ישראל נמצאת בעשיריה הראשונה. ב-2017 רכשנו את SkyGiraffe  הישראלית תמורת עשרות מיליוני דולרים. הרכישה היוותה בסיס לחטיבת המובייל של החברה. הייתה זו הרכישה השנייה של ServiceNow  בישראל, לאחר שהיא קנתה ב-2014 את ניבולה תמורת 100 מיליון דולר במזומן, ועל בסיס עסקה זו הוקם מרכז מו"פ. יש לנו בישראל עשרות לקוחות ממגוון מגזרי תעשייה, ביניהם בנק הפועלים, בנק לאומי, פלייטיקה, NICE, אמדוקס ונטפים".

הוא סיכם באומרו כי "נעמיק את החדירה שלנו בשוק הישראלי, הלקוחות מבינים את הכוח של הפלטפורמה שלנו".

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים