AMD מציינת 50 להיווסדה בליין מעבדים מיוחד

החברה תשיק לציון המועד החגיגי גרסה חדשה של מעבד הדגל הנוכחי שלה לשוק הצרכני, Ryzen 7 2700X, שמיועדת בעיקר לאספנים

AMD

AMD, לקראת חגיגות חמישים השנה להיווסדה, שמצוינות היום (ד'), ה-1 במאי, הודיעה כי תשיק גרסה מיוחדת של מעבד הדגל הנוכחי שלה לשוק הצרכני, Ryzen 7 2700X.

המעבד המיוחד, שלשמו הרגיל התווספו כמובן המילים 50th Anniversary Edition, אינו שונה למעשה מהמעבד הרגיל שמוכרת AMD לאחרונה. כמו כן גם המחיר זהה ועומד על 329 דולרים. עם זאת, המעבד בהחלט פונה לאספנים כי הוא יימכר במארז מיוחד בצבעי שחור וזהוב, והוא יסומן ב-AMD 50 לציון 50 שנותיה של החברה.

בנוסף, תשולב הולגרמה מיוחדת בצד הקופסה, ועל המעבד עצמו, או יותר נכון על לוחית הקירור הצמודה אליו מלמעלה, תהיה חתימה של מנכ"לית החברה הנוכחית, ד"ר ליסה סו.

מעבד ה-Ryzen 3000 של AMD. צילום: יח"צ

מעבד ה-Ryzen 3000 של AMD. צילום: יח"צ

במקביל הכריזה החברה גם על גרסה מיוחדת של כרטיס התצוגה Radeon VII שיימכר ב-699 דולרים במשך תקופה מוגבלת. הוא יגיע גם כן באריזה מיוחדת תחת המיתוג AMD 50 ובמעטפת מתכתית מיוחדת בצבע אדום בוהק, כשמעבר לכך אין הבדל בינו לבין הגרסה הרגילה של הכרטיס. Radeon VII הוא כרטיס התצוגה הראשון בעולם שהמעבד הגרפי שלו מיוצר בליתוגרפיה של 7 ננו-מטר.

הזמינה חברים לחגיגה

לא רק AMD חוגגת במוצרים מיוחדים. גם חלק מהשותפות שלה הצטרפו לחגיגות היובל. כך לדוגמה הכריזה סאפיר על גרסה מיוחדת ומעוצבת של Radeon RX 590, שהיה הראשון של AMD שיוצר בתהליך של 12 ננו-מטר. חברת גיגה-בייט ייוצר  לוח אם מיוחד מליין ה-Aorus של החברה המיועד לשוק המשחקים ונקרא X470 Aorus Gaming 7 WiFi-50.

AMD

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. פלונטר

    כמו כן AMD חוגגים עם משחקים מתנה עם המעבדים שלהם וחבילות מבצע של מעבדים + לוחות אם. בכל מדינה יש מבצעים שונים אבל משמעותיים.

אירועים קרובים