תוכן שיווקי
לקראת אירוע Arista 2019, ב-12 ביוני, אושן, שד' רוקח 101, תל אביב

האחידות, הגמישות וההתאמה לצרכי הלקוח מוגדרים מחדש

02/05/2019 17:01
אריסטה

היקף מאגרי המידע וסביבות העבודה גדל במהירות, וכך גם התעבורה וקצבי הרשת – מה שמחייב פלטפורמות אחידות, פתוחות וגמישות לניהול מהיר וחסכון במשאבים. אנחנו נכנסים לעידן ה- Software Defined Networking – עידן שבו יש חשיבות עליונה לאחידות במערכות ההפעלה, ודרישות הניהול, האוטומציה והאנליטיקה תובעניות ביותר.

לאחר שלושה עשורים של אבולוציה, ניתן לומר כיום שהאת'רנט באמת משרת את כל ההיבטים של המצב הנוכחי ושל הדור הבא של רשתות התקשורת.

יצרני התקשורת משווקים פתרונות ייעודיים עם ממשקי LAN/WAN לשימושים שונים על גבי פלטפורמות ייחודיות וסגורות ללא כל סיבה. כאמור, בשל התפתחות האת'רנט ניתן לתמוך בכל השימושים השונים (Throughputs, Capacity, Quantity) בפלטפורמה משותפת אחת, המשלבת יכולות גבוהות, פתוחות ואחידות, בכל האספקטים של הרשת, קטנה כגדולה.

לאריסטה, בשיתופי פעולה רחבים עם מובילי התעשייה, יש היסטוריה בקביעת סטנדרטים בעולם התקשורת – הן בקצבים חדשים של 25/50/100/400G והן בקידום תקני אופטיקה של הדור הבא, כמו OSFP ו-QSFP-DD.

דוגמה לשיתוף פעולה אדוק ויצירת פלטפורמה אחידה ופתוחה ניתן לראות בפלטפורמת Arista 7368X4. במהלך השנה האחרונה, צוותי מהנדסים של אריסטה ופייסבוק שיתפו פעולה עם דרישות ברמת מערכת ועם מאמצי פיתוח מקבילים, והעניקו יכולת ניהול מלאה באמצעות FBOSS (ר"ת Facebook Open Switching Software). הדבר מאפשר לפייסבוק לייצר אחידות ברשת לצד הכוח של EOS – מערכת ההפעלה של אריסטה, והניהול בזמן אמת של CloudVision – מערכת הניהול והניטור של אריסטה.

שיתוף פעולה נוסף שאותו מקיימת אריסטה הוא עם מיקרוסופט – בבניית מערך הרשת של Azure. התוצאות המעולות שהשיגו צוותי המהנדסים מהחברות השונות ככל הנראה לא היו מושגות אילולא השותפות האדוקה והעמוקה בין החברות.

לסיכום, אנחנו מצויים בעידן חדש של רשתות גדולות וריבוי תעבורה ומשתמשים. הכוח נמצא בגמישות, חדשנות ושיתוף פעולה עם הלקוחות, תוך הקשבה והבנת הצרכים האופרטיביים והניהוליים כאחד.

.להרשמה לאירוע לחצו כאן

אירועים קרובים