סרוויס נאו ממשיכה לקנות בישראל: רכשה סטארט-אפ בעשרות מיליונים

הנרכשת, Appsee, מציעה יכולות אנליטיקה, שבאמצעותן ניתן להפיק תובנות על התנהגות הלקוחות בזמן השימוש באפליקציה או באתר של הארגון ● הרכישה היא המשך המגמה של סרוויס נאו להביא את היכולות הדיגיטליות המוכרות מהמגזר הפרטי - למגזר הארגוני

ג'ון דונהיו, מנכ''ל סרוויס נאו שעובר לנייקי. צילום: יח"צ

רכישה שלישית לסרוויס נאו בישראל: החברה הודיעה אתמול (ב') כי קנתה את הסטארט-אפ הישראלי Appsee – הן את הקניין הרוחני והן את כוח האדם הטכני של החברה. החברות לא מסרו את סכום הרכישה, אולם מומחים מעריכים אותה בכמה עשרות מיליוני דולרים.

החברה הנרכשת מציעה יכולות אנליטיקה, שבאמצעותן ניתן להפיק תובנות על התנהגות הלקוחות בזמן השימוש באפליקציה או באתר של הארגון. יכולת זו, אומרים בסרוויס נאו, תאפשר לה לספק חוויית לקוח אינטואיטיבית ושיפור נוסף בתהליכי העבודה האוטומטיים, במטרה לפנות את העובדים מעבודה רוטינית לטובת משימות ליבה.

סרוויס נאו מעוניינת לשלב את היכולות של Appsee בפלטפורמת הפיתוח שלה – Now Platform, וכדי לשדרג את מערך האפליקציות שהיא מציעה. זאת, בהתאם למגמה שעליה היא הצהירה – להביא לעולם העבודה את יכולות המובייל והדיגיטל המוכרות מהעולם הצרכני הפרטי.

Appsee הוקמה ב-2012 על ידי צחי בוסיבא (המנכ"ל) ויוני דואק (סמנכ"ל הטכנולוגיות), והיא נרכשת לאחר שגייסה כשלושה מיליון דולר בלבד. בין המשקיעים בה נמצאים קרן גיזה, קרן פלינט קפיטל ומשה ליכטמן. בעקבות הרכישה, יצטרפו שני המייסדים וכלל עובדי המו"פ של Appsee לסרוויס נאו ויסייעו בשיפור אסטרטגיית המובייל של החברה. סרוויס נאו מקווה להשלים את העסקה עד סוף הרבעון הנוכחי.

הרכישה של Appsee מצטרפת לשתי רכישות קודמות של סטארט-אפים ישראליים שסרוויס נאו ביצעה: ב-2017 היא קנתה את SkyGiraffe בעשרות מיליוני דולרים ושלוש שנים לפני כן – את ניבולה תמורת כ-100 מיליון דולר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים