NICE סוגרת רבעון עם גידול של 57.54% ברווח הנקי
פרסמה את התוצאות העסקיות שלה לרבעון הראשון של השנה עם גידול של 12.4% בהכנסות ל-377.03 מיליון דולר וגידול ברווח הנקי ל-37.06 מיליון דולר
NICE פירסמה בימים אלו את התוצאות העסקיות שלה לרבעון הראשון של השנה עם גידול דו ספרתי בהכנסות וברווחיות שלה כאחד. זאת ועוד, החברה הציגה גידול מתון בהוצאות הכלליות, מה ששיפר את הרווח הנקי והתפעולי כאחד.
בשלושת החודשים הראשונים של השנה החברה הציגה הוצאות כלליות של 325.1 מיליון דולר – עלייה של 7.91% או 23.83 מיליון דולר, וזה לעומת גידול הרבה יותר משמעותי, של 41.59 מיליון דולר בהכנסות ל-377.03 מיליון דולר עליה של 12.4%.
מתוך סכום זה ההכנסות ממכירת מוצרים גדל ב-13.45% ל-70.03 מיליון דולר, ההכנסות ממכירת שירותים גדלו בשיעור זעום של 0.4% ל-170.92 מיליון דולר ואילו ההכנסות מפעילות הענן של החברה צמחו ב-31.03% ל-136.08 מיליון דולר.
ההוצאות הגולמיות גדלו ב-10.58%
במהלך הרבעון ההוצאות הגולמיות גדלו ב-10.58% ל-131.05 מיליון דולר הרווח הגולמי גדל ב-13.39% ל-245.98 מיליון דולר , רווח גולמי שולי של 65.24% לעומת 64.67% ברבעון המקביל אשתקד.
באותם שלושה חודשים ההוצאות התפעוליות גדלו ב-6.18% ל-194.05 מיליון דולר, והרווח התפעולי קפץ ב-51.94%. הירידה בהוצאות המימון שיפרה את הרווחיות הנקייה שכן היא ירדה ב-13.91% ל-3.42 מיליון דולר, אך כנגד שיעור חבות המס קפץ ב-71.29% ל-11.45 מיליון דולר, מה שמשקף את הרווחיות הטובה של נייס.
הרווח הנקי קפץ ל-37.06 מיליון דולר, עליה של 57.54% והרווח הנקי למניה מדולל קפץ ב-56.76% ל-0.58 דולר.
"הרבעון הראשון מסמן התחלה חזקה לשנה עם דיווח על צמיחה מואצת של גידול דו ספרתי בכל המדדים העיקריים, כולל סך הכנסות, הכנסות מענן, רווח תפעולי ורווח למניה. בנוסף אנו עדים להמשך הצלחת המודל העסקי שלנו כפי שמשתקף בהתרחבות המשמעותית בשיעור הרווח התפעולי", אמר ברק עילם, מנכ"ל החברה.
עילם המשיך ואמר כי "הפתיחה המוצלחת של השנה נבעה מגידול של יותר מ-30% בהכנסות מענן עם פלטפורמת CXone. כעת אנו לוקחים את הצעד הבא בהתפתחות של CXone עם כניסה לעידן חדש של שירות הלקוחות באמצעות Smart Digital Conversations. התרחבות זו מתאפשרת על ידי תוספת חדשנות משמעותית לפלטפורמת CXone בשילוב עם רכישת Brand Embassy עליה הכרזנו היום. שילוב זה מאפשר ללקוחות שלנו להאיץ את המעבר שלהם לחוויית שירות דיגיטלית אחודה".
תגובות
(0)