הכירו את הרשימה השחורה של מיקרוסופט

ענקית הטכנולוגיה הוסיפה את יישום שיתוף הפעולה הארגוני Slack לרשימת היישומים שהיא אוסרת על עובדי החברה להשתמש בהם; מי עוד ברשימה ומה הסיבה הרשמית לאיסור?

מיקרוסופט

מיקרוסופט הוסיפה את יישום שיתוף הפעולה הארגוני Slack לרשימת היישומים שהיא אוסרת על עובדי החברה להשתמש בהם. מדובר ביישום שמתחרה ישירות ב-Microsoft Teams, יישום שיתוף הפעולה של מיקרוסופט עצמה, אבל בענקית מרדמונד טוענים שהסיבה היא לא התחרות אלא בעיות אבטחה.

האתר גיקוויר דיווח כי שם ידו על רשימת הטכנולוגיות שמיקרוסופט מגדירה לעובדי החברה כאסורות לשימוש בעבודה היומיומית שלהם, ואף מעודדת אותם שלא להשתמש בהן מחוץ לכותלי העבודה. לפי הרשימה, הבעיה של מיקרוסופט היא בהיבט האבטחה.

לטענת מיקרוסופט, רוב הגרסאות שמציעה Slack אינן מספקות את הבקרות הנדרשות כדי להגן באופן ראוי על הקניין הרוחני של מיקרוסופט.

"משתמשים קיימים בשירותים אלו צריכים להמיר את היסטוריית השיחות והקבצים המתייחסים לעסקים של מיקרוסופט אל Microsoft Teams שמציעה את אותן תכונות ומציעה באופן מובנה שילוב עם יישומי Office 365, וכן תמיכה בשיחות ובקיום ישיבות. Slack Enterprise Grid עומדת בדרישות האבטחה של מיקרוסופט; עם זאת אנו ממליצים להשתמש ב-Microsoft Teams במקום בתוכנה מתחרה", הסבירה מיקרוסופט.

לצד Slack, כך דיווח האתר, ניתן למצוא ברשימת היישומים האסורים לשימוש גם את בודק הדקדוק גראמרלי ואת תוכנות האבטחה של קספרסקי. ברשימת התוכנות שמיקרוסופט מציינת שהיא מעדיפה שעובדיה לא ישתמשו בה ניתן למצוא את AWS של אמזון, את שירותי התוכנות המשרדיות Docs של גוגל ואפילו את גרסת הענן של GitHub, שירות פיתוח התוכנות המקוון שמיקרוסופט רכשה בשנה שעברה תמורת סכום גדול של כ-.5 מיליארד דולר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים