מודול ההצפנה של אינפינידט קיבל הכרה מהממשל האמריקני

חברת האחסון הישראלית קיבלה את תקן FIPS 140-2, שמאשר שרמת טכנולוגיות הגנת המידע שלה עומדת בסטנדרטים הממשלתיים המחמירים בארצות הברית

אינפינידט

מודול ההצפנה של אינפינידט קיבל הכרה פדרלית. הרשויות האמריקניות קבעו כי מודול ההצפנה של חברת האחסון הישראלית לפתרונות InfiniBox ו-InfiniGuard עומד בתקן Federal Processing Standards (FIPS) 140-2.

ההכרה מאפשרת את השימוש בפתרונות האחסון והגיבוי של החברה בפרויקטי IT ממשלתיים בארצות הברית. תקן FIPS 140-2 הוא דרישה לכל מוצר המיישם מודול הצפנה ומעבד מידע רגיש, שנמצא בשימוש הממשל הפדרלי. התקן הוא פרי מאמץ משותף של NIST (ר"ת National Institute of Standards) בארצות הברית ו-CSEC (ר"ת Communications Security Establishment Canada) בקנדה, והוא נמצא במהלכים להשגת הכרה בינלאומית כאמת מידה חשובה לאישור צד שלישי של מוצרי הצפנה מכל הסוגים.

פריצות לטובת גניבת מידע נמצאות במגמת עלייה בכל הרמות של מערכות ה-IT – החל ממתקפות על המייל של המשתמש, דרך השחתת מידע ומתקפות כופרה ועד לגניבת מידע בזמן שהוא עובר ברשתות לא מוצפנות. הצפנה מקצה לקצה – בין אם ב-Hypervisor, בבסיסי נתונים או ביישומים – מספקת את הרמה הגבוהה ביותר של הגנה למידע. לקוחות ארגוניים רבים שרוצים לאמץ הצפנה מקצה לקצה מוגבלים כי הם תלויים בדחיסת מידע במערכי ה-All Flash שלהם. זאת, מאחר שמידע מוצפן אינו דחיס וקיים קושי רב לבצע הצפנה. הסיבה לכך, על פי אינפינידט, היא מודלים עסקיים לקויים שפותחו במרוצת השנים האחרונות כדי להתמודד עם יוקר רכיבי הפלאש. בחברה מציינים שארכיטקטורת InfiniBox מאפשרת לארגונים אלה לבצע קונסולידציה של המידע שלהם באופן מאובטח ולתמוך בהצפנה מקצה לקצה, בלי פגיעה במודל העסקי.

"אנחנו פועלים על מנת למנוע פשרות בין עלות, ביצועים וזמינות. המטרה היא לשלב אבטחת מידע בסטנדרטים הגבוהים ביותר, שמאפשרים ללקוחות לשמור על המידע שלהם מאובטח בכל מחזור החיים שלו", אמר בראיין קרמודי, סמנכ"ל הטכנולוגיות של אינפינידט. הוא ציין כי "ארכיטקטורת Scale to Win שלנו תומכת בהצפנות בתקן FIPS בכל שכבה במערכות ה-IT ומספקת ביצועים גבוהים, עם זמינות של 100%, מבלי להתפשר על עלות או ביצועים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים