פרימטראיקס רכשה את הסטארט-אפ הישראלי פייג'סיל

פייג'סיל מציעה פתרון המאפשר ללקוחותיה להגן על אתרי האינטרנט שלהם מפגיעה בחוויית המשתמש, וכך להגדיל את ההכנסות ואת אחוזי ההמרה של האתר ● סכום העסקה לא נחשף

עמרי אילוז, עידו ספרותי ואופיר אשכנזי, מייסדי פרימטראיקס. צילום: יח"צ

פרימטראיקס – חברה המגנה על אתרים ויישומי מובייל מהגדולים בעולם מפני פעילויות זדוניות ומתמחה בזיהוי וחסימת בוטים – הודיעה היום (ג') על רכישת הסטארט-אפ פייג'סיל, חברה חלוצה בתחום הגנת צד-הלקוח. סכום העסקה לא נחשף.

החברות מסרו כי "השילוב בין יכולות ההגנה מפני בוטים זדוניים במוצר PerimeterX Bot Defender® של פרימטראיקס לבין היכולות של פייג'סיל, שמגנה על המשתמשים מפני פרסומות ותוספים לא רצויים, מספק נדבך נוסף בהגנה שמספקת החברה לאתרי אי-קומרס".

הרכישה היא צעד נוסף במשימה של פרימטראיקס לאפשר ללקוחותיה להצמיח את העסקים הדיגיטליים שלהם בידיעה שהצרכנים והמותג שלהם מאובטחים. "מהיום הראשון החזון שלנו היה לחזק את הלקוחות שלנו ולאפשר לעסקים הדיגיטליים שלהם לצמוח ולהצליח, בין אם דרך הגנה על אתרי האינטרנט שלהם מפני התקפות אוטומטיות, הגנה על המוניטין והמותג שלהם, או עזרה בהגדלת ההמרות באתר", אמר עומרי אילוז, מייסד-שותף ומנכ"ל חברת פרימטראיקס. "אנו שמחים להמשיך את החזון עם הוספת צוות פייג'סיל והטכנולוגיה שלהם למכלול הפתרונות שלנו, ולהוסיף ולעזור ללקוחותינו לנצל את הכוח ביישומי האינטרנט כדי לבנות ולהצמיח את העסק שלהם".

פרימטראיקס. צילום: ליאת מנדל

פרימטראיקס. צילום: ליאת מנדל

"פתרון אינטגרטיבי הכולל הגנה מפני בוטים עם אבטחת קוד צד לקוח" 

פייג'סיל הוקמה בשנת 2016 על ידי סמואל בוטושנסקי, מנמ"ר, וניר לוי, מנהל מו"פ, עם השקעה של אלון ארבוב וקליר פיוצ'ר. בסוף שנת 2017 הצטרף קן צויבל כמנכ"ל החברה. צוות חברת פייג'סיל, כולל המייסדים בוטושנסקי ולוי, השתלבו באופן מלא בפרימטראיקס. צויבל מונה למנהל התחום בחברה ואמר: "אני נרגש על איחוד הכוחות עם פרימטראיקס, שנועד לעזור ללקוחות אי-קומרס נוספים להילחם בתוכנות זדוניות ותוספים מצד הלקוח. השילוב של פרימטראיקס ופייג'סיל מספק פתרון אינטגרטיבי הכולל הגנה מפני בוטים עם אבטחת קוד צד לקוח, ומאפשר ללקוחות להתמקד בהגדלת העסק המקוון שלהם".

מוצרי פרימטראיקס Bot Defender, Code Defender ו-Page Defender, המוצעים כשירות ענן, מאתרים סיכונים ליישומי האינטרנט ומנהלים אותם. 

בנוסף, פרימטראיקס – שהמטה שלה ממוקם בסן מטאו, קליפורניה, מרכז המחקר והפיתוח בתל אביב, ומשרדי מכירות נוספים שוכנים במיאמי ולונדון – הודיעה היום על השקתו של PerimeterX Page DefenderTM, פתרון המגן מתוכנות זדוניות בצד המשתמש, הפוגעות בחוויית המשתמש באתר, והמבוסס על טכנולוגיית פייג'סיל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים