דיווחים: אפל תשיק פלטפורמת פרסום לסלולריים
הפלטפורמה החדשה, שתכונה iAd, עשויה לסמן התלהטות בקרב בין אפל וגוגל ● ככל הנראה תתמקד אפל במודעות מבוססות מיקום
ארבעה ימים לאחר שיגיעו מכשירי iPad ראשונים למדפי החנויות בארה"ב, בסוף השבוע הקרוב, עומדת אפל (Apple) להשיק פלטפורמת פרסום חדשה – מהלך שעשוי לסמן התלהטות אמיתית של הקרב בינה ובין גוגל (Google).
מי שעקבו אחר האירועים אינם אמורים להיות מופתעים מהמהלך החדש של אפל. בינואר רכשה ענקית המחשבים, תמורת 275 מיליון דולרים, את חברת קוואטרו (Quattro) שעוסקת בפרסום במכשירים סלולריים, לאחר שגוגל חטפה מתחת לאפה של אפל את חברת AdMob מספר חודשים קודם לכן.
כמו כן פרסמה אפל לא מכבר, במסגרת App Store Tip, קריאה למפתחים מצד שלישי ליצור יישומים שעושים שימוש במידע מיקום כדי לסייע למפרסמים להציג פרסומות ממוקדות בהתאם למקום שבו נמצא המשתמש: ככל הנראה זה בדיוק התחום שבו מתכוונת אפל למקד את פלטפורמת הפרסום החדשה.
על פי הדיווחים, תיאר סטיב ג'ובס, מנכ"ל אפל, את פלטפורמת הפרסום החדשה, אשר תכונה iAd, כ-"דבר הגדול הבא" ו-"מהפכנית".
תגובות
(0)