אפל מציעה שירות למכשירי iPhone 6s ו-6s פלוס עם בעיית "אי טעינה"
החברה הודיעה כי תתקן מכשירים המושפעים מתקלה שאפל לא מסרה לגביה פרטים, הגורמת לכיבוי המכשיר כאשר מנסים להדליק אותו * לדברי אפל התקלה משפיעה על טווח מאוד מסוים של מספרים סדרתיים של מכשירים שיוצרו בין אוקטובר 2018 לאוגוסט 2019
אפל החלה להפעיל ביום שישי האחרון תוכנית שהיא מכנה "תוכנית שירות לבעיות אי טעינה במכשירי iPhone 6s ו-iPhone 6s פלוס", לטיפול במספר מוגבל של מכשירים שיוצרו בין החודשים אוקטובר 2018 לאוגוסט 2019.
לפי החברה, רכיב מסוים עשוי לגרום לכשל במכשירים מדגמים אלה ולגרום לתקלה שגורמת לכיבוי המכשיר כאשר מנסים להדליק אותו. אפל לא סיפקה פרטים נוספים, ומציינת שהבעיה משפיעה על טווח מאוד מסוים של מספרים סדרתיים של המכשירים.
משתמשים שחושבים שמכשירים מהדגמים הנ"ל נפגעו מן התקלה, יכולים לבדוק באתר של אפל באמצעות המספר הסידורי של מכשיריהם האם הם זכאים לשירות.
דף ההודעה על תוכנית השירות כולל גם קישור למסמך תמיכה, שמסביר כיצד המשתמשים יכולים לזהות את המספר הסידורי של מכשירם באמצעות אפליקציית ההגדרות במערכת ההפעלה, ב-iTunes או על האריזה המקורית של המכשיר שנקנה.
מי שזכאים לשירות יכולים לפנות לספק שירות מורשה של אפל או לחנויות אפל, וגם לשלוח גדואר את מכשירים לאחר יצירת קשר אם מחלקת התמיכה של החברה.
השירות שיינתן אינו מרחיב את האחריות על המכשיר, אבל בעלי מכשירים שחושבים כי שילמו מכספם על תיקון שקשור לבעיה שבגינה ניתן השירות יכולים לתבוע מהחברה החזר על עלות התיקון. החברה מציינת גם כי התוכנית מכסה מכשירים המושפעים מן התקלה למשך שנתיים לאחר הרכישה.
תגובות
(0)