הנמר במינכן: קר בחוץ, חם בכנס של פוג'יטסו
פלי הנמר נסע לעיר הגרמנית, התעדכן בחידושים ובפיתוחים של החברה ושהה עם המשלחת הישראלית הגדולה ● התמונות והרשמים לפניכם
התמורות במזג האוויר וההתחממות הגלובלית שינו הרבה דברים באקלים של אירופה, אבל תחילת נובמבר במינכן היא עדיין תקופה קרה ואפרורית. עם טמפרטורה נמוכה, בוודאי במונחים ישראליים, וענני סתיו בשמיים, היה מלבב וחם יותר להיכנס למרכז הכנסים, לאירוע השנתי Fujisu Forum 2019, שמארגנת החברה לשותפים וללקוחות שלה.
כ-9,500 איש מאזור EMEA פקדו את הכנס, שהסתיים לפני ימים אחדים, והקשיבו להתפתחויות האחרונות בעולם הטכנולוגיה ולחידושים העדכניים של פוג'יטסו. בין המשתתפים הייתה המשלחת הישראלית בראשותו של רענן ביבר, מנכ"ל הסניף הישראלי, שמספר חבריה עלה השנה על 20 איש.
בלי שותפים אין אקו-סיסטם. פוג'יטסו שינתה את הגישה שלה לשוק, ופועלת רק עם שותפים, כולם טכנולוגיים ומוסיפי ערך. השלט שקיבל את פני המגיעים בשערי מרכז הכנסים פירט את שמות השותיפם הבינלאומיים של החברה, שגם פרסו חסות וסייעו במימון הכנס. צילום: פלי הנמר
בתמונה שלמעלה ניתן לראות נציגים מובחרים של השותפים הישראליים שנכחו בכנס. מצולמים בה, מימין: ניר גרבל, סמנכ"ל המכירות של ווי אנקור; שריג צור, מנכ"ל החברה; אבי אלגרבלי, סמנכ"ל שותפים עסקיים ותפעול בה; תומר שרירה, מנהל המכירות של דטה-טק; יקי כהן, מנהל המכירות של ווי אנקור; רענן ביבר (כורע); אורן לוי, מנהל שותפים עסקיים בפוג'יטסו ישראל; עמי ברקוביץ', מנהל מכירות בהראל טכנולוגיות; דורון מסיליקר, מנהל מכירות פוג'יטסו באיסטרוניקס; דיוויד אזולאי, מנהל פריסייל בפוג'יטסו ישראל; יוסי צייגר, מנכ"ל הראל טכנולוגיות; אלון צחור, מנהל מכירות בניסקו ישראל; נועם נר גאון, מהנדס מערכות ב-ECI ישראל; אבי בן שבת, מנכ"ל IPTmobile; ואבינועם צ'יפלווי, מנהל פריסייל בהראל טכנולוגיות. צילום: פלי הנמר
קנוט מוצן, מנהל האזור בפוג'יטסו, מציג את הבטחת החברה למכור רק דרך השותפים. צילום: פלי הנמר
הנבחרת האזורית כולה על הבמה: מימין – המנחה, סוון שילץ, מנהל ניהול הקטגוריות באזור EMEIA; רפאלו ארדונדו, מנהל השירות באזור זה; פרנסואה קנטוס, מנהל ההפצה; חואן פורקאר, מנהל המכירות; וקנוט מוצן, מנהל האזור. צילום: פלי הנמר
ביבר עם הנייד של הדק האדום וקל המשקל (רק 900 גרם) שהוא אוהב. שאלתי אותו מה נשתנה – ביבר בעצמו אמר בעבר שהסניף הישראלי לא מוכר ישירות, אלא דרך המשווקים. הוא השיב שבעוד שכך הסניף הישראלי עשה, החברה מחו"ל לעתים כן. מעתה זה לא יקרה, והמכירות יהיו 100% דרך השותפים. צילום: פלי הנמר
תגובות
(0)