הסטארט-אפ הישראלי QEDIT ישתף פעולה עם סמסונג

הקונצרן הדרום-קוריאני הענק ישלב את פתרון הפרטיות של QEDIT בפלטפורמת הבלוקצ'יין שלו

יונתן רואש, מנכ"ל QEDIT, וג'יני הונג, סגנית הנשיא ומנהלת מרכז הבלוקצ'יין ב-Samsung SDS, במעמד החתימה על ההסכם. צילום: יח"צ

חברת הבת של הקונצרן הדרום-קוריאני סמסונג, Samsung SDS, הכריזה על שיתוף פעולה עם הסטארט-אפ הישראלי QEDIT, המפתח פתרונות פרטיות מבוססי 'הוכחה באפס-ידיעה'. QEDIT הודיעה לאחרונה על פעילות משותפת עם כמה חברות גלובליות נוספות כגון דלויט וקונסנסיס.

QEDIT הישראלית מפתחת פתרונות וכלים לארגונים לשמירת פרטיות המידע, בהתבסס על שיטת ההצפנה 'הוכחה באפס-ידיעה'. החברה הכריזה היום (ג') על שיתוף פעולה חדש עם Samsung SDS, אשר תשתמש בטכנולוגית העברת הנכסים הפרטית של QEDIT בפלטפורמת הבלוקצ'יין שלה, Nexledger.

"כאשר השקנו את הפתרון הארגוני שלנו לשמירה על פרטיות העברת הנכסים בבלוקצ'יין, החזון שלנו היה לעבוד לצד החברות המובילות בתעשייה ולהעניק להן פתרון העברת נכסים דיגיטליים שיתגבר על החסמים הקיימים ויעמוד בכללים הרגולטורים", אמר יונתן רואש, מייסד ומנכ"ל QEDIT, במעמד חתימת שיתוף הפעולה שהתקיים בסיאול, דרום קוריאה, השבוע, "ההסכם עם סמסונג וחברות גלובליות אחרות הוא בהחלט הוכחה לכך שהחזון שלנו מתגשם", הוסיף.

שיפור אבטחת הפרטיות בעידן החמרת הרגולציה

ג'יני הונג, סגנית הנשיא ומנהלת מרכז הבלוקצ'יין ב-Samsung SDS, אמרה: "במהלך הבדיקות הקפדניות שערכנו, הביצועים של פתרון העברת הנכסים הפרטיים של QEDIT היו למופת. QEDIT הפגינה בעקביות יכולת להרחיב ביעילות את השימוש בהוכחות באפס-ידיעה על גבי רשתות בלוקצ׳יין. כמו כן יש ל-QEDIT הבנה מעמיקה לגבי האתגרים הניצבים בפני ארגונים כיום בתחום פרטיות מידע".

שיתוף הפעולה נחתם לאחר יישום מוצלח של פתרון העברת הנכסים הפרטיים של QEDIT בפלטפורמת הבלוקצ'יין Nexledger. פתרון העברת הנכסים של החברה הישראלית מאפשר תשלום דיגיטלי בין בנקים, תוך שמירה על פרטיות המידע. בנוסף, הפתרון כולל כלי ביקורת עבור מוסדות רגולציה ופיקוח לטובת גילוי סלקטיבי של עסקאות.

הפרוטוקול של QEDIT משתמש בקריפטוגרפיית הוכחה באפס-ידיעה, על מנת לאפשר לצדדים המשתתפים בבלוקצ'יין לרשום ולאמת את העברת הנכסים בספר חשבונות משותף, מבלי לחשוף מידע. חברי הרשת יכולים לאמת את שלמות ההוכחות, אך הם לא יכולים לראות מי שלח מה, כמה, ולמי. הטכנולוגיה של החברה מציעה גם כלים מתקדמים לפיקוח אחר הנתונים, המאפשרים לוודא ציות לתקנות.

רובן ארנולד, יו"ר ומייסד שותף של QEDIT, אמר: "לטכנולוגיות המשפרות את השמירה על הפרטיות, כמו 'הוכחה באפס-ידיעה', יש הצלחה גבוהה בכל הקשור להגנה על מידע רגיש. לאור ההתפתחויות והחמרת הרגולציה בתחום, הכלים הטכנולוגים הללו יהיו חשובים לארגונים כפי שפתרונות הגנת סייבר היו משמעותיים בעשור האחרון".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים