טוויטר מאפשרת להסתיר את התגובות לציוצים

החברה הודיעה בבלוג שלה באחרונה כי לאחר שבחנה את האופציה, החליטה להוסיף אותה לרשת החברתית המצייצת כי היא תספק למשתמשיה "יותר שליטה על השיחות שלכם"

ממשיכה לנסות למנוע הפצת פייק-ניוז. טוויטר

אם קיבלתם תגובות שעשו לכם רע, פגעו בכוונת הציוץ שלכם, או שסתם לא בא לכם עליהן, מעתה תוכלו לבחור אם להסתיר את התגובות לציוצים – אם לאו, כך הודיעה באחרונה טוויטר למשתמשיה.

"כל אחד צריך להרגיש בטוח ונח כאשר הוא משוחח בטוויטר. כדי לוודא שזה אכן קורה, עלינו לשנות את הדרך בה מתקיימות השיחות בשירות שלנו", כתבה החברה בפוסט שהעלתה לבלוג שלה. "נכון להיום, המגיבים יכולים להסיט את נושא או טון השיחה, מהנושא המקורי שאתם והקהל שלכם רציתם לדבר עליו. כדי לתת לכם יותר שליטה על השיחה שאתם מתחילים, בדקנו עבורכם את האפשרות להסתיר את התגובות לציוצים שלכם. למדנו שאפשרות זו מספקת דרך שימושית, חדשה, לניהול השיח. ולכן, מהיום אנו הופכים יכולת זו לזמינה עבור כל המשתמשים בפריסה עולמית".

טוויטר הסבירה שכל אחד יכול לבחור אם להסתיר את התגובות לציוצים שלו או לא. יחד עם זאת, כולם יוכלו לראות ולענות לתגובות המוסתרות, על ידי לחיצה על האייקון האפור שיופיע לצד הציוץ. כך, יש לחברי הרשת החברתית המצייצת יותר שליטה על השיחה שהתחלתם, אך אנשים עדיין יוכלו לראות את השיחה כולה.

מסתירים תגובות אך לא משתמשים בחסימה או השתקה

טוויטר סיפרה כי במהלך בדיקותיה את האופציה הסתרת תגובות למדה כי אנשים לרוב מסתירים תגובות כאשר הן אינן רלוונטיות, כשהן בנושא אחר מזה שאליו כיוונו, או שמרגיזות אותם. האפשרות, לפי החברה, זו מהווה דרך חדשה לסנן רעשים, משום שנמצא כי 85% מהאנשים אשר מסתירים תגובות אינם משתמשים בחסימה (block) או השתקה (mute).

לפי טוויטר, אנשים היו סקרנים לגלות כיצד דמויות ציבוריות כמו פוליטיקאים או עיתונאים ישתמשו בעדכון זה –  אך עד כה, דווקא דמויות אלו לא הסתירו תגובות יותר מידי.

הניסוי כנראה גם מלמד את המשתמשים כמה מפריעות תגובות מסוימות לאחרים – בקנדה, 27% מהאנשים אשר הסתירו את התגובות לציוצים שלהם דיווחו כי יחשבו מחדש כיצד להגיב לאחרים בעתיד. בנוסף, הם חשבו שזו היתה דרך יעילה לנהל את מה שהם ראו, בדומה להשתקת מילות מפתח.

החברה הוסיפה והסבירה כי "למדנו שאולי תרצו לשמור לעצמכם מרחק מהמגיבים, אחרי שהסתרתם את התגובה שלהם, כך שכעת נבדוק לראות אם תרצו גם לחסום אותם", וסיפרה כי "כמה מהמשתתפים ציינו שהם לא רצו להסתיר את התגובות, מחשש לפעולת נקם שכן האייקון נותר גלוי" והבטיחה שתמשיך לאסוף תגובות סביב הסוגיה וללמוד אותה.

טוויטר עדכנה גם כי "במבט לעתיד, אנו עובדים על פיתוח כלי ניהול נוספים והרחבת הבהירות אודות חוקי השיח. בקרוב נשיק נקודת קצה חדשה של הסתרת תגובות, כך שמפתחים יוכלו לבנות כלי ניהול שיח נוספים. אנו בוחנים אפשרויות נוספות סביב מי יוכל להגיב או לראות שיחות מסוימות, ובודקים כיצד שינויים בהתקשרות משפיעים על שינויים בהתנהגות. אנו מחוייבים להבטיח שכל אחד ירגיש בטוח ונוח לשוחח בטוויטר".

האפשרות להסתיר תגובות תהיה זמינה בפריסה עולמית ב-iOS, אנדרואיד, Twitter Lite וב-twitter.com.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים