גוגל במגעים לרכישת חברת תוכנה לתחום התעופה; היקף העסקה הצפוי: כמיליארד דולרים

ITA Software מסייעת לגולשים ברשת לקבל מידע בזמן אמת אודות מועדי טיסות, תעריפים, הנחות, ועוד ● הרכישה אמורה לסייע לגוגל להיאבק מול מיקרוסופט בשוק התעופה המקוונת ● גורמים המעורים בעסקה הנרקמת העריכו, כי למרות המשא ומתן הרציני, תסריט במסגרתו יתפוצצו המגעים עדיין אפשרי

גוגל (Google) נמצאת במגעים לרכישת ITA Software, המפתחת תוכנות לתחום התעופה. סוכנויות הידיעות בארה"ב העריכו, כי העסקה הצפויה תהיה בהיקף של כמיליארד דולרים.

ITA Software פיתחה יישומי אינטרנט לעולם התעופה. היא מסייעת למשתמשים לקבל מידע בזמן אמת אודות מועדי טיסות, חברות תעופה, נתיבים מועדפים, תעריפי טיסות, הנחות, הזמנות וחיוב, ועוד. גורמים שונים המעורים במגעים בין שתי החברות אמרו לסוכנות הידיעות בלומברג (Bloomberg), כי למרות המשא ומתן הרציני, תסריט במסגרתו תתפוצץ העסקה עדיין אפשרי.

מזה זמן מה מבקשת גוגל לחדור לשוק המקוון של עולם התעופה, המוערך על ידי אנליסטים כבעל מחזור שנתי של יותר מ-85 מיליארד דולרים. המערכת של ITA עשויה לסייע לה להתחרות ביישומי החיפוש של מיקרוסופט (Microsoft) בתחום זה. "המשימה של גוגל היא לארגן את המידע העולמי, וזה בדיוק מה שעושה ITA Software  בעולם הטיסות המקוון", אמר הנרי הארטוולדט, אנליסט בפורסטר (Forrester). גוגל ו-ITA Software לא הגיבו לידיעה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים