"ה-IT – המנוע העיקרי בחברה לקיים עסקיה ולהמשך צמיחתה"

לדברי אלגרה קילשטיין, מנמ''רית אמדוקס, "אנו מייצרים איזונים בין פתרונות שצריכים להיות אישיים ומותאמים לצרכי המשתמשים על פני ערוצים שונים – ומנגד, אנו נדרשים לאבטחת מידע מירבית, תוך שמירה על פרטיות"

אלגרה קילשטיין, מנמ''רית אמדוקס. צילום: יח''צ

"ארגון ה-IT הוא המנוע העיקרי בבניית הכלים והפלטפורמות, אשר מאפשרים לחברה לקיים את עסקיה ואת המשך צמיחתה", כך אמרה אלגרה קילשטיין, מנמ"רית אמדוקס.

קילשטיין דיברה במסגרת שולחן עגול שנערך באחרונה בבית גרטנר ישראל בהרצליה. את המפגש הנחו יהודה קונפורטס, העורך הראשי של אנשים ומחשבים, וטלמור מרגלית, שותף בכיר בגרטנר. המפגש היה פרי יוזמה של אנשים ומחשבים, והשתתפו בו מנמ"רים בכירים מארגונים שונים במשק.

"אמדוקס", אמרה קילשטיין, "מובילה את ההתפתחות הטכנולוגית בשוק התקשורת העולמי. בשנה שעברה החברה השקיעה בפיתוח תחומים שבחזית הטכנולוגיה, כמו פתרונות לפריסות ראשונות של רשתות דור 5, העברת יכולות לענן ופיתוח פלטפורמות חדשניות מבוססות מיקרו-שירותים".

"הלקוחות של אמדוקס, שהם חברות התקשורת המובילות בעולם, מתחרים בסביבה עסקית, אשר משתנה בקצב מהיר. אשר על כן, הם נדרשים לפתרונות מתקדמים וחדשניים ביותר", הוסיפה קילשטיין.

לדברי קילשטיין, "ארגון ה-IT נדרש לחקור ולשלב טכנולוגיות פורצות דרך, ולהקדים את השוק בפתרונות שהוא מפתח ומיישם".

"ארגון ה-IT מאפשר פתרונות מהירים"

"אנו פועלים", ציינה קילשטיין, "בעולם דואלי מורכב. בעולם זה אנו מייצרים איזונים בין פתרונות שצריכים להיות אישיים ומותאמים לצרכי המשתמשים על פני ערוצים שונים – ומנגד, אנו נדרשים לאבטחת מידע מירבית, תוך שמירה על פרטיות. ארגון ה-IT מאפשר פתרונות מהירים, הודות לשימוש בכלי אוטומציה מתקדמים ולפיתוח בהתאם לעקרונות ה-DevOps והאג'ייל".

"כך", ציינה מנמ"רית אמדוקס, "בארגון הוקם מרכז מצויינות לתחום הענן. המרכז מאפשר ליחידות הפיתוח של החברה לפתח באופן מאובטח פתרונות מבוססי ענן".

"במקביל", הוסיפה קילשטיין, "ארגון ה-IT מיצר פלטפורמות נרחבות לקבלת החלטות בשימוש של בוטים, RPA, בינה מלאכותית ולימוד מכונה. הפלטפורמות הללו מיושמות באופן רוחבי בחברה. הן מקצרות את פרקי הזמן, משלב ההגדרה ועד להפקת תובנות, כולל איתור תקלות עתידיות בצורה פרואקטיבית ומניעת התרחשותן".

"בנוסף", אמרה המנמ"רית, "פיתחנו פלטפורמה חדשנית, אשר מנגישה את כל השירותים שלנו לכלל עובדי החברה. הדבר נעשה במגוון ערוצים, כולל צ'אטים חכמים, עם מנועי חיפוש מבוססי בינה מלאכותית, ועם תוכן אשר מותאם אישית, על ידי ניתוח ההיסטוריה של השימוש".

"נמשיך לקדם ולהשקיע בטכנולוגיות חדשות", סיכמה קילשטיין, "אשר תאפשרנה נגישות למידע והתאמה שלו לצרכי העובד בכל הערוצים. זאת, תוך שמירה על חווית משתמש מיטבית וסביבת עבודה חכמה ויעילה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים