מיקרוסופט מתחרטת: בינג לא יהיה ברירת המחדל לחיפוש ב-Office 365

התנגדות של לקוחות לשינוי גרמה לחברה לשנות את החלטה ● ניתן יהיה להפעיל את ההגדרה באופן ידני ● בעתיד קרוב החברה תוסיף הגדרות נוספות, שיאפשרו לשלוט בפריסה של ההרחבה למכשירים שאינם מנוהלים

לא מתקפה, סתם תקלה. Bing

מיקרוסופט הודיעה באופן רשמי שהיא מבטלת החלטה קודמת שלה להפוך את Bing לברירת מחדל לביצוע חיפושים עבור לקוחות Office 365 ProPlus. החלטה זו מגיעה כשבועיים בלבד לאחר שהחברה הודיעה, שהחל בעדכון הקרוב של סביבת העבודה הארגונית שלה תותקן בדפדפנים ההרחבה Microsoft Search in Bing בכל המחשבים בארגונים המשתמשים בגרסת ה-Office הזאת.

במיקרוסופט טענו, שהתקנת ההרחבה הזאת תקל על המשתמשים בארגון לבצע חיפוש מוכלל בארגון וברשת ממקום אחד, ישירות משורת הכתובת של הדפדפן שבו הם משתמשים.

לדברי החברה, למרות שלקוחות רבים היו בעד השינוי, היא החליטה לשנות את דעתה ולא להתקין את Microsoft Search in Bing בעדכון שמיועד לפברואר.

"שמענו גם דאגות על אודות הדרך שבה אנחנו מתכננים לשחרר את הערך הזה. ויותר חשוב, שמענו את הלקוחות שלא רוצים ש-Office 365 ProPlus שלהם תשנה את ברירת המחדל שלהם לביצוע חיפושים מבלי אפשרות לבחור זאת באופן יזום, ושהם צריכים דרך לשלוט בשינויים הללו גם בהתקנים שאינם מנוהלים", מסרה החברה בפוסט באתר הרשמי שלה.

למרות שההרחבה לא תותקן באופן אוטומטי, מנהלני ה-IT בארגון יוכלו לבחור להפעיל אותה בלחיצת כפתור אחת בכל מכשירי הארגון. כן הבטיחה מיקרוסופט, כי בעתיד קרוב היא תוסיף עוד הגדרות, שיאפשרו לשלוט בפריסה של ההרחבה למכשירים שאינם מנוהלים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים