חדש: האנטי וירוס החינמי של מיקרוסופט – ללינוקס; בקרוב גם לאנדרואיד ול-iOS

מיקרוסופט שחררה גירסת סקירה ציבורית של תוכנת האנטי וירוס שלה - Microsoft Defender Advanced Threat Protection - עבור סביבת לינוקס ● מתכננת גירסאות חינם של האנטי וירוס גם לסביבות אנדרואיד ו-iOS

ההערכות אומרות, שרוב משתמשי Windows 10 מסתמכים בסופו של דבר על מערכת האנטי וירוס שמגיעה כברירת מחדל כחלק מהמערכת, בחינם. מיקרוסופט מאוד מרוצה כנראה מ-Windows Defender וממעמדו בשוק תוכנות האנטי וירוס, ועכשיו יש לכך הוכחה ברורה: היא מרחיבה עוד יותר את היצע מערכות ההפעלה שלהן היא מציעה את האפשרות להשתמש בתוכנת החינם שלה.

כשנה לאחר שהשיקה את גירסת ה-macOS של מערכת ההגנה שלה, שזכתה לשם Microsoft Defender Advanced Threat Protection, היא שחררה גירסת סקירה ציבורית עבור סביבת לינוקס. עם זאת, מדובר בגירסה שמתאימה בעיקר להפצות הלינוקס הפופולריות יותר, כולל אובונטו, רד האט לינוקס, CentOS ודביאן.

נראה גם, שמיקרוסופט אינה מתכוונת לעצור שם. בתכנון שלה גירסאות חינם של אנטי וירוס גם לסביבות אנדרואיד ו-iOS. אם היא אכן תעמוד בכך, היא בעצם תציע כיסוי כמעט מוחלט של השוק. החברה מתכוונת להציג את הגירסאות הללו בכנס האבטחה הגדול RSA שאמור להיפתח מחר בארה"ב, אלא אם יבוטל ברגע האחרון בשל החששות מנגיף הקורונה.

"אנחנו יודעים שסביבות העבודה של הלקוחות שלנו מורכבות והטרוגניות. אספקת הגנה מקיפה לרוחב כמה פלטפורמות באמצעות פתרון יחיד ונקודת מבט מופשטת אחת יותר חשובה מאי פעם", מסבירה החברה את הצעדים הנוכחיים שלה בהיבט הזה.

לפי מיקרוסופט, Defender ATP היא פלטפורמת נקודת קצה אחודה, כאמור, שמטרתה לספק הגנה מניעתית, איתור לאחר חדירה, ביצוע תחקיר אוטומטי וכן להגיב לזיהוי איומים.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. Shimko

    linux debian מנצח אצלי linux mint cinnamon 19.3 מצויין !!! מומלץ ביותר

אירועים קרובים