איך חברות ההיי-טק עוברות את משבר הקורונה? והפעם: ביזאבו
מנהלים בכירים בענף מספרים על הצעדים שנקט הארגון שלהם להתמודדות עם משבר הקורונה, ונותנים טיפים ● והפעם: בועז כץ, מייסד שותף ומנהל המוצר בחברת ביזאבו
כיצד השפיע עד כה המשבר על התפקוד השוטף של הארגון?
החברה עברה לעבודה מהבית משלושת המשרדים שלה בעולם לפני כשבוע וחצי. המעבר לעבודה מרחוק היה יחסית פשוט מבחינה טכנולוגית, כיוון שהיינו ערוכים לכך. ברמה האנושית יש הבדלים בשיטות הניהול והעבודה שהיינו צריך להטמיע בזמן קצר.
בנוסף לכל, מכיוון שהמוצר של ביזאבו הוא לכנסים, היינו צריכים לפעול מהר ולהשיק יכולת חדשה של כנסים וירטואליים כדי להתמודד עם המצב החדש.
אילו אמצעים ננקטו ברמה הארגונית וברמת הקשר עם העובדים?
בכל יום מתקיימת פגישה של כל המשרד בבוקר לעדכונים, יש פגישות צוותית ואפילו happy hours שעושים בשיחות וידיאו.
נפתחו שיחות "חברתיות" יותר, כגון "בעלי החיים שלכם", "חיים עם ילדים" וכו'.
אילו אמצעים והנחיות ניתנו לעובדים בכל מה שקשור לנסיעות לחו"ל, לחוזרים מחו"ל, להגעה לעבודה ועוד?
עצרנו טיסות עוד לפני ההחלטה של הממשלה. בהקשר ההגעה לעבודה, אנחנו ממלאים אחרי כל ההנחיות של משרד הבריאות בקפידה.
האם יש לך רעיונות וטיפים שיכולים לסייע לאחרים כיצד להתמודד עם המשבר?
צריך להבין שיש כאן מצב חדש, ולכן לא צריך להרגיש רע אם יש ירידה בפרודקטיביות בימים הראשונים, מה שחשוב זה להצליח לעשות שינויים שיעזרו לנו מהר ככל האפשר לחזור לתפוקה מלאה. כמו כן, אינטרקציות בשיחות וידיאו הן תמיד יותר קשות, וצריך להיות הרבה יותר חיוביים ולעודד זה את זה.
תגובות
(0)