נס ואלביט יספקו לחיל האוויר מערכת IT מודיעינית; ההיקף הכספי: 100 מיליון שקלים

הפרויקט יארך ארבע שנים ויבוצע על ידי חברה בת שהוקמה במיוחד לצורך הפרויקט ● חלקה של כל אחת מהחברות יסתכם בכ-12.5 מיליון דולרים

נס טכנולוגיות ואלביט מערכות הודיעו היום (ב'), כי יספקו לחיל האוויר, באמצעות משרד הביטחון, מערכת IT מודיעינית. היקפו הכספי של הפרויקט עומד על כ-100 מיליון שקלים, והוא יבוצע באמצעות נסביט, מיזם משותף בבעלות שווה של שתי החברות, שהוקם במטרה לפתח את היכולות הטכנולוגיות הייחודיות הנחוצות לפרויקט זה. חלקה של כל אחת מהחברות יסתכם בכ-12.5 מיליון דולרים. פרויקט הפיתוח וההטמעה של מערכת ניהול המידע המודיעיני צפוי להימשך במשך כארבע שנים.

מיכאל זינדרמן, נשיא Ness TSG, ובצלאל (בוצי) מכליס, מנכ"ל אלביט מערכות יבשה ותקשוב תדיראן, אמרו, כי פיתוח מערכת מתקדמת מסוג זה "מהווה פריצת דרך טכנולוגית". לדבריהם, שיתוף הפעולה בין שתי החברות מאפשר לשלב מגוון טכנולוגיות ולספק לחיל האוויר פיתרון "איכותי וייחודי".

אתמול (א') דיווחה אלביט מערכות, כי קיבלה ממשרד הביטחון הזמנה בהיקף כספי של 50 מיליון דולרים לאספקת מערכות מטוסים ללא טייס. במסגרת החוזה החדש תספק אלביט מערכות לצה"ל, לראשונה, מל"טים מסוג הרמס 900. כמו כן, תספק אלביט מערכות למשרד הביטחון מל"טים מסוג הרמס 450, שיתווספו למל"טים מסוג זה שכבר נמצאים בשירות צה"ל. כמו כן, החברה תרחיב את יכולות המלטי"ם ליישומים נוספים בתחום המודיעין. אספקת ההזמנה החדשה תתפרס על פני כשלוש שנים.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מיקי

    שוב אלביט מצליחה למכור למשרד הביטחון מטוסים בחיתולים ,המל"ט עשה את טיסת הבכורה בסוף 2009 ז"א עוד דרך ארוכה לפניו , האם זה בגלל שעמדות בכירות באלביט מאוישות ע"י גנרלים לשעבר בצה"ל ?

אירועים קרובים