גוגל חוגגת גאווה: השיקה טפטים מיוחדים לאנדרואיד

הקולקציה נועדה לציון חודש הגאווה, שחל בימים אלה, וכוללת תשעה טפטים ● זאת, כחלק מהתמיכה המתמשכת של החברה בקהילת הלהט"ב

שלושה מהטפטים החדשים - והגאים - לאנדרואיד. מקור: גוגל

חודש הגאווה מצוין בימים אלה ברחבי העולם, וגוגל השיקה לכבודו קולקציה של טפטים גאים, שניתן לשים על מכשירי האנדרואיד, כך שיהיו בדף הבית ו/או במסך הנעילה של המכשיר.

הקולקציה החדשה כוללת תשעה טפטים, שבכולם משולבים צבעי הגאווה. בין היתר, ניתן למצוא שם את הטפט "הניפו את הדגל" (אני בחרתי בו), שקובע שאהבה מעל הכל. טפטים אחרים מציגים שכונה שבה לכל אחד יש מקום; רחבת ריקודים גאה במיוחד; חדי קרן (אחד הסמלים של הקהילה הגאה, שמופיעים בשני טפטים שונים); טפט "הרקע השביעי", עם עננים ולב; טפט "חיבורים", שנוצר לרגל המארדי גרא – מצעד הגאווה של סידני, שהיה בפברואר; ואחד שבו זוחל לו צלופח גאה.

הטפטים של גוגל הם בילט-אין במכשירי הפיקסל שלה ובעלי מכשירי האנדרואיד האחרים יכולים לשמור אותם דרך האפליקציה, שניתנת להורדה ב-Play Store. כדי למצוא אותם, יש להיכנס לאפליקציה ולגלול לשורה השנייה, מתחת למלבני "התמונות שלי" ו-"טפטים במכשיר".

טפט "הניפו את הדגל". מקור: גוגל

טפט "הניפו את הדגל". מקור: גוגל

גוגל היא חברה ידידותית ללהט"בים, יש לה מדיניות של הכלה כלפי אוכלוסיות מיעוטים שונות והיא מביעה תמיכה במאבקים גאים. רק השבוע פרסם סונדאר פיצ'אי, מנכ"ל החברה, ציוץ תמיכה בהחלטת בית המשפט האמריקני לאסור על אפליית להט"בים במקומות העבודה בכל רחבי ארצות הברית. לדבריו, "מדובר בעוד צעד קדימה במאבק לשוויון ללהט"בים. אנחנו עומדים בשורה אחת עם העובדים הלהט"בים שלנו, לרבות העובדים הטרנסג'נדרים, וגאים לתמוך בארגונים גאים שממשיכים להביא לשינוי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים