כשהיי-טק ובריאות הנפש נפגשים

מימין: יעל לוי, מנכ״לית עמותת סה״ר, ויקיר בוסקילה, מנהל המו״פ בנילסן ישראל. צילום: יח"צ

מרכז המו״פ של נילסן ישראל התגייס לסייע לעמותת סה״ר (סיוע והקשבה ברשת), המציעה תמיכה נפשית אנונימית, נגישה ומיידית לאנשים במצוקה באמצעים דיגיטליים. נילסן היא חברת המדידה הגדולה בעולם והמרכז בישראל מתמחה בטכנולוגיות מתקדמות למדידה בדיגיטל. כחלק מהפעילות, סיפקה נילסן לעמותת סה״ר תשתית לפעילותה וכן ייעוץ טכנולוגי בעולמות הביג דטה.

מימין: יעל לוי, מנכ״לית עמותת סה״ר, ויקיר בוסקילה, מנהל המו״פ בנילסן ישראל. צילום: יח"צ

מימין: יעל לוי, מנכ״לית עמותת סה״ר, ויקיר בוסקילה, מנהל המו״פ בנילסן ישראל. צילום: יח"צ

מנכ״לית עמותת סה״ר, יעל לוי, הגיעה למשרדי נילסן כדי לחנוך את השת״פ החדש: ״אנו עדים להקצנה והחרפה של מצוקות הנפש על רקע משבר הקורונה. הקורונה אינה רק משבר בריאותי, אלא גם משבר כלכלי-חברתי, שמוביל פעמים רבות למצוקות נפשיות. אנו חווים גידול מתמשך בפונים אלינו, וההתגייסות של נילסן שדרגה את יכולותינו הטכנולוגיות ובכך אפשרה לנו מענה נגיש ויעיל אונליין, מה שמסייע באופן משמעותי לפונים אלינו״.

מנהל המו״פ בנילסן ישראל, יקיר בוסקילה, הוסיף: ״מעורבות חברתית וערבות הדדית הן אבני יסוד בפעילות נילסן בישראל. כחלק מהתפיסה הזאת, אני שמח על ההזדמנות שנפלה בחלקנו לשתף פעולה עם עמותת סה״ר ולסייע, ולו במעט, למאמצים שלהם שנועדו להציל חיים. לא פחות מכך״.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים