רוצים לראות מה מצב הפוליסה שלכם? כדאי שתחייכו

Face, פתרון חדש שהוטמע באתר של מנורה מבטחים, מאפשר להיכנס לאזור האישי בו באמצעות טכנולוגיית זיהוי פנים ● כל מה שצריך הוא להסתכל על הסמארטפון, והטכנולוגיה תעשה את השאר

טכנולוגיית זיהוי הפנים הולכת ומשתכללת בשנים האחרונות, ומשמשת למגוון מטרות – החל מזיהוי פושעים ועד לכניסה מאובטחת לסמארטפון, באמצעות שירותים כמו Face ID של אפל. עכשיו היא מגיעה גם לתחום הביטוח: אפליקציה חדשה בשם המתבקש Face שהשיקה מנורה מבטחים מאפשרת ללקוחות שלה להיכנס לאזור האישי שלהם באתר החברה באמצעות זיהוי פנים, בשימוש בטלפון החכם.

השירות פותח על ידי סקאנובייט (Scanovate) – סטארט-אפ ישראלי שמספק לארגונים שירותי זיהוי, הלימה לרגולציות וכל מה שקשור למסע החיים של הלקוח. החברה נוסדה ב-2014 על ידי ארבעה: אמיר פישמן, המנכ"ל, עירד גלבוע, מנהל הטכנולוגיות, און אופיר, סמנכ"ל בכיר, ודורון אברהמסון, מנכ"ל Latam.

מטרת השירות היא לספק ללקוחות של מנורה גישה למידע האישי באמצעות תהליך זיהוי פנים פשוט ומאובטח, ובכך לחסוך להם זמן והתעסקות עם שם משתמש, סיסמה ועוד אמצעי זיהוי מסורתיים ומייגעים. עם זאת, מנורה משאירה בידי הלקוחות את זכות הבחירה, ואלה מהם שירצו להמשיך להזדהות באמצעים אלה – יוכלו לעשות זאת.

בניגוד לארגונים אחרים, שבהם טכנולוגיית זיהוי הפנים משמשת לתהליכי הצטרפות או הקמת חשבון, במנורה מבטחים היא מאפשרת ללקוח להיכנס לאזור האישי שלו באתר החברה באופן שוטף, בכל זמן שהוא רק רוצה.

משה מורגנשטרן, משנה למנכ''ל ומנמ"ר מנורה מבטחים. צילום: יח"צ

משה מורגנשטרן, משנה למנכ"ל ומנמ"ר מנורה מבטחים. צילום: יח"צ

משה מורגנשטרן, משנה למנכ"ל ומנמ"ר מנורה מבטחים ביטוח, אמר כי "השקנו תהליך שמוצע בטלפון הסלולרי, אשר יספק ללקוחותינו גישה למידע האישי בתהליך זיהוי פנים בטוח, מהיר ויעיל, יחסוך להם זמן יקר ויספק להם חוויית משתמש טובה. התהליך החדש מצטרף לשירותים ותהליכים נוספים שמותאמים אישית לצרכי הלקוחות, וממצב את מנורה מבטחים כחברה חדשנית ודיגיטלית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים