שיאומי: סמארטפון עם אוזניות אלחוטות נשלפות

שיאומי הסינית הגישה בקשה לרישום פטנט על הרעיון שלה, ומן התרשימים עולה כי האוזניות יאוחסנו בשתי תעלות קטנות הממוקמות בראש המכשיר, והברגה קלה שלהן שולפת אותן החוצה

הרעיון החדש של שיאומי. צילום: WIPO

שיאומי (Xiaomi) מנסה שוב להמציא עיצוב מיוחד של סמארטפון, שיבדל אותה מן המתחרות. הרעיון הפעם: אוזניות אלחוטיות שנשלפות מן המכשיר בשעת הצורך.

שיאומי הסינית הגישה בקשה לרישום פטנט על הרעיון שלה, ומן התרשימים עולה כי האוזניות יאוחסנו בשתי תעלות קטנות הממוקמות בראש המכשיר, והברגה קלה שלהן שולפת אותן החוצה. החברה הגישה את הבקשה לארגון WIPO (ר"ת  World Intellectual Property Office) עוד בינואר, אך אותרה כעת על ידי אתר Letsgodigital הגרמני. הרעיון של החברה מבוסס על שני פטנטים – האחד לסמארטפון, והשני לאוזניות.

כאמור, זהו האחרון בניסיונותיה של שיאומי להציג חדשנות מבדלת בשנים האחרונות, בהם סמארטפון עם מסך מתקפל ומודול מצלמה נשלף בן חמש עדשות, או מכשיר בעל מסך היקפי שלבסוף לא הגיע לכדי ייצור המוני, וגם המכשיר שהושק לפני כשנה עם המצלמה הנשלפת.

כמו במקרים אחרים וגם בחברות אחרות, העובדה שמוגשות בקשות לרישום פטנטים לא מבטיחה שהפטנט אכן יגיע למימוש בזמן הקרוב במוצר מסחרי, אבל מעידה על חיפושיהן של החברות אחר חדשנות וכיוונים חדשים.

הרעיון של שילוב אוזניות בתוך המכשיר יכול דווקא לקסום למשתמשים רבים, משום שהוא חוסך הטענה נפרדת של אוזניות ועשוי למנוע איבוד שלהן, למרות שזה יהיה בוודאי על חשבון מקום שיילקח מרכיבים אחרים או יגרום לעיבוי המכשיר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים