סמסונג השיקה חמישה מכשירים חדשים – כולל ה-Note 20, ודור שני של מתקפל
החברה השיקה שני מכשירי Note חדשים, שני טאבלטים ושעון חכם - וגם אוזניות חדשות ● המפרט המלא של המכשירים - לפניכם
באמצע המשבר הכלכלי של הקורונה, סמסונג קיימה היום (ד') אירוע השקת מכשירים. באירוע, שכמתחייב מהתקופה הנוכחית היה וירטואלי, היא השיקה חמישה מכשירים חדשים, בהם ה-Note 20 וה-Note 20 Ultra, שהחברה מכנה אותם "מכשירי הגלקסי החזקים ביותר עד כה", הטאבלטים TabS7 ו-+S7, והגרסה החדשה של השעון החכם שלה – Galaxy Watch3. לצד כל אלה, היא שחררה לשוק אוזניות חדשות.
ה-Note 20 מבוסס על מערכת ההפעלה אנדרואיד 10 ומגיע עם מסך FJD+ Super AMOLED בגודל של 6.7 אינץ' וברזולוציה של 2400 על 1080. הוא כולל קישוריות בלוטות', ומותאם לדור החמישי (וגם ל-LTE, כמובן). סוללת המכשיר היא בנפח של 4,300 מילי-אמפר לשעה. במכשיר ארבע מצלמות: מצלמת סלפי של 10 מגה-פיקסל, מצלמות Ultra wide ו-של 12 מגה-פיקסל ומצלמת טלפוטו של 64 מגה-פיקסל. הוא כולל מעבד 7 ננו-מטר של 64 ביט. הן בדור החמישי והן ב-LTE, ה-Note 20 מגיע עם זיכרון RAM של 8 ג'יגה-בייט ועם זיכרון פנימי של 256 ג'יגה-בייט. בדור החמישי יש גם גרסה שכוללת זיכרון פנימי מופחת – של 128 ג'יגה.
חלק מהתכונות של "אחיו הגדול", ה-Ultra, דומות לאלה של ה-Note 20, בעיקר מערכת ההפעלה, המעבד ומצלמת הסלפי. ההבדלים הבולטים בין המכשירים הם: מצלמת ה-Wide-angel, שב-Ultra האיכות שלה היא 108 מגה-פיקסל, ומצלמת הטלפוטו, שהאיכות שלה היא 12 מגה-פיקסל; הסוללה, שמגיעה ל-4,500 מילי-אמפר לשעה; והזיכרון – ה-RAM מגיע ל-12 ג'יגה, והזיכרון הפנימי עומד על 256/512 ג'יגה – הן במהדורת ה-LTE והן בדור 5. לעומת זאת, בגודל המכשיר, השוני קטן – גודלו של ה-Galaxy Note 20 Ultra הוא 6.9 אינץ'.
ה-Note 20 מגיע בצבעי ארד, שחור ולבן, וה-Note 20 Ultra – בצבעי ארד, ירוק ואפור.
ה-Tab S7 שוקל חצי קילו בגרסת ה-LTE ושני גרם נוספים בגרסת הדור החמישי. גודל המסך הוא 11 אינץ' והמכשיר מגיע ברזולוציה של 2560 על 1600. גם כאן, המעבד הוא 64 ביט בגרסת 7 ננו-מטר. המכשיר, כמו גם ה-+S7, מגיע בשני נפחי זיכרון: 6 ג'יגה זיכרון RAM ו-128 ג'יגה של זיכרון פנימי, ו-8 ג'יגה זיכרון RAM ו-256 ג'יגה זיכרון פנימי. בשני המקרים, הוא מגיע עם כרטיס MicroSD. הסוללה של ה-S7 גדולה יחסית ועומדת על נפח של 8,000 מילי-אמפר. הטאבלט כולל אימות ביומטרי עם כפתור צדי. לעומת זאת, האימות הביומטרי של ה-+S7 נעשה על גבי המסך עצמו.
גם כאן, "האח הבכור" ו-"האח הקטן" חולקים תכונות משותפות, כאשר השוני ביניהם ניכר במשקל: זה של ה-Tab S7 עולה לכדי 575 גרם, הן בגרסת ה-LTE והן בגרסת דור 5; גודל המסך – 12.4 אינץ' ברזולוציה של 2800 על 1752; וכמובן נפח הסוללה, שעומד על 10,090 מילי-אמפר לשעה.
שני הטאבלטים החדשים מגיעים בצבעי שחור, כסף וארד.
שעון ואוזניות
ה-Galaxy Watch3, שכאמור, גם אותו סמסונג השיקה היום, מתהדר בצבעי ארד, כסף או שחור. גרסת הטיטניום מגיעה בצבע שחור. הרצועה של הגרסה ה-"רגילה" עשויה מעור וזו של גרסת הטיטניום – ממתכת. המשקל נע בין 43 גרם לגרסת הטיטניום ל-53.8 גרם לגרסה הנוספת, וגדלי המסך – 1.2 או 1.4 אינץ', כשבשני המקרים מדובר ב-Super AMOLED. נפח הסוללה הוא 247 או 340 מילי-אמפר לשעה, זיכרון ה-RAM הוא 1 ג'יגה-בייט והזיכרון הפנימי – 8 ג'יגה-בייט. השעון החדש של סמסונג מבוסס על מערכת ההפעלה Tizen Based Wearable OS 5.5 והוא מגיע עם בלוטות' וקישוריות LTE.
סמסונג השיקה גם אוזניות חדשות בשם Galaxy Buds Live, עם רמקול בגודל 12 מילימטר, משקל של 5.6 גרם, שלושה מיקרופונים – שניים חיצוניים ואחד פנימי, נפח סוללה של 60 מילי-אמפר לשעה, זמן פעולה כולל של עד 29 שעות וזמן שיחה כולל של עד 19 שעות. זמן ההטענה, אומרים בסמסונג, הוא חמש דקות על כל שעת פעולה של האוזניות.
כשכל הצופים באירוע חשבו שחשיפת המוצרים החדשים הגיעה לסיומה – הפתיעה סמסונג את הצופים בהכרזה על הדור החדש של המכשיר המתקפל שלה – ה-Z Fold 2, שנועד לתקן את המוניטין הלא כל כך מוצלחים של ה-Fold הראשון של החברה.
גודל המסך שלו 6.2 אינץ', ובמצב פתוח הוא גדל ל-7.6 אינץ', והתצוגה היא Infinity-O – ללא שוליים. החברה הציגה אותו וציינה כי כיסוי המסך עשוי זכוכית דקיקה וגמישה, וכי ציר הקיפול זה למנגנון חדש עמיד ובטוח יותר.
מכירתו תחל ב-1 בספטמבר, ואז גם ייחשף מחירו.
ד"ר טי.אם רו, נשיא ומנהל עסקי המובייל של סמסונג, אמר כי "מעולם בעבר לא הסתמכנו על הטכנולוגיה כמו היום. כך אנחנו נשארים מקושרים, כשאנחנו מתמודדים עם האתגרים יוצאי הדופן (של הקורונה – י"ה) ברחבי העולם. הטכנולוגיה חייבת לעשות את החיים קלים יותר, ולא לסבך אותם. לכן, אנחנו מציגים את חמשת המכשירים החדשים והחזקים שלנו. כל אחד מהם הוא כלי עוצמתי כדי לסייע בהוצאת המקסימום מהעבודה והמשחקים. ביחד, הם מאפשרים לצרכנים להקדיש את זמנם למה שחשוב להם באמת".
תגובות
(0)