תוכן שיווקי

סיילספורס משיקה את הדור הבא של שירות השטח שלה

השירות מבוסס הבינה המלאכותית כולל תזמון ואופטימיזציה של פגישות עם הלקוחות בשטח, הנחיות מונחות AI לצוותים, תובנות על ביצועים ותקשורת לקוחות אוטומטית ● הוא מותאם לכל סוגי העסקים, ובחודשי הקורונה נרשם זינוק של יותר מ-50% בשימוש בו

06/09/2020 15:36
ה-Field Service - שירות השטח של סיילספורס

סיילספורס משיקה את הדור הבא של שירות השטח שלה – Field Service, שמותאם לכל סוגי העסקים הזקוקים לניהול שרשראות השירות בשטח וכולל טכנולוגיית בינה מלאכותית. השירות נבנה על בסיס היכולות הטכנולוגיות של החברה, ענקית הענן וה-CRM מספר 1 בעולם. הוא כולל יכולות תזמון ואופטימיזציה של פגישות עם הלקוחות בשטח, הנחיות מונחות AI לצוותים, תובנות על ביצועים ותקשורת לקוחות אוטומטית.

ממחקר שערכה החברה עולה שלמרות הקורונה, 70% מהלקוחות עדיין מעדיפים להמשיך ולקבל שירות ממשי בבית.

מקור: סיילספורס

מקור: סיילספורס

מארק קאטיני, סגן נשיא בכיר לניהול שירות השטח בסיילספורס, אמר כי "המשימה שלנו הייתה ברורה מההתחלה: להיות החברה המובילה בעולם בניהול שרשרת השירות בשטח ולהעניק ערך משמעותי ללקוחות שלנו. בזכות הרכישה של קליקסופטוור על ידי סיילספורס לפני כשנה, החברה יכולה לספק שירות אמין ובטוח, המאפשר לעסקים, במיוחד בימים אלה, להמשיך ולהעניק ללקוחותיהם את אותה רמת השירות בשטח".

הוא הוסיף כי "אחרי השוק הראשוני שהנחיתה התפשטות מגיפת הקורונה בחודש מרץ, נמדדה בין החודשים אפריל ליולי עלייה חדה, של יותר מ-50%, בשימוש בשירות השטח של סיילספורס. עתה, בעידן הנורמלי החדש, חברות ועובדי שטח רבים משתמשים ב-20% יותר בשירות, לעומת השימוש בו לפני פרוץ המגפה – בשל עבודות רבות שהצטברו מתחילת השנה".

מה חדש ב-Field Service Salesforce?

  • תיעדוף דינמי, שמאפשר לעובדי השטח להתמקד בעבודות החשובות ברגע האמת, עם יכולות תזמון ואופטימיזציה חכמות. כמו כן, המערכת מזהה את צרכי הלקוחות כך שלדוגמה, בעת שהמערכת תזהה שקיים לקוח שאחריותו עומדת לפוג, תתקבל התראה לעובד השטח באופן אוטומטי, בכדי שיוכל לספק טיפול מידי.
  • המלצות מערכת האיינשטיין מונחות ה-AI יוודאו שלטכנאי השטח יהיו תמיד את הכלים הדרושים לביצוע עבודתם. בעת שמרכזי השירות מתכוננים לשליחת טכנאי השטח ללקוח, מערכת האיינשטיין תסרוק ותעבד הזמנות קודמות או עבודות זהות, על מנת לזהות לאיזה חלק יזדקק הטכנאי כדי לבצע את עבודתו.
  • Asset 360 הוא סט חדש של כלי ניהול, שנבנה בשיתוף סרוויס מקס. בעזרת ה-Asset 360, מנהלי החברות יוכלו לקבל תמונת מצב מלאה אודות חוזי השירות, המוצרים וניהול ביצועי המוצרים, בכדי למקסם את אורך חיי המוצר ולהפחית את עלויות התפעול.
  • עוזר התזמון משתמש בנתוני מפה ומיקום בזמן אמת על מנת לעדכן את הלקוחות באופן אוטומטי על זמני ההגעה של עובדי השטח. דווקא כעת, תזמון נכון יאפשר ללקוחות להתכונן כראוי לבוא הטכנאי ולהגברת הבטיחות עבורו ועבור הלקוחות, תוך ריחוק חברתי, לפי הנחיות התו הסגול. אם עובד שירות מתעכב בפקק בדרך, מוקדן יכול לנתב במהירות טכנאי שטח אחר לביצוע המשימה, במועד שסוכם עם הלקוח, כך שהפגישה לא תתבטל או תתעכב. אינטראקציות אלה מתעדכנות אוטומטית בכל פלטפורמות סיילספורס וזמינות בשקיפות מלאה ובזמן אמת ללקוחות, לאנשי המכירות, לנציגי שירות הלקוחות ולספקי השירות בשטח.

ארגונים וחברות ברחבי העולם כמו בוש, דויטשה טלקום, אריקסון ויוניסיס סומכים על ה-Field Service כדי לייעל את תהליכי השירות שלהם. כך, למשל, בקבוצת WBP האוסטרלית, שעוסקת בשווי נכסים וייעוץ, הרגישו בצורך לעצב מחדש את שירותי השטח בכדי להפחית משמעותית את המגע בין העובדים ללקוחות, בשל התפרצות מגיפת הקורונה. ענן השירות איפשר לספק שירותים וירטואליים רבים, ובכך יצר חוויית שירות בטוחה וללא מגע עבור הלקוחות ועובדי החברה. שירות השטח של סיילספורס הגביר את היעילות בתזמון בפגישות ומשמש לניהול קשרי לקוחות מקצה לקצה.

דוגמה נוספת היא מועדון AAA קרוליינה של איגוד הרכב האמריקני AAA Carolinas. המרכז בקרוליינה פועל יותר מ-100 שנים בצפון ובדרום המדינה, ומעניק לחבריו כיסוי טיול מלא, הכולל שירותי ביטוח מקיף לרכבים. "סיילספורס ממשיכה לעזור לנו להעמיק את קשרי הלקוחות שלנו", אמר ג'ורג' פיגוירדו, סמנכ"ל שירותי הרכב באיגוד. "הטמעת מערכת שירות השטח שלה תאפשר לנו לספק חוויית לקוח אמינה ואיכותית בכלל שירותינו – מהרגע שבו הלקוח מצלצל לקבל שירות ועד לקבלתו בשטח מהטכנאים שלנו". "כמו כן", הוסיף, "היכולות החדשות של השירות יאפשרו שימוש אופטימלי בשרשרת אספקת השירות שלנו, שיבטיח שלכל עובדי השטח שלנו יהיו את כלל הכלים על מנת לבצע את העבודה הטובה ביותר עבור 2.2 מיליון חברינו".

אירועים קרובים