תוכן שיווקי

לנובו משיקה פתרונות ענן המותאמים למציאות החדשה והחכמה

הפתרונות, שאותם משיקה קבוצת הדטה סנטר של החברה, מאפשרים גמישות עסקית, בעידן שבו היא נדרשת יותר מכל

09/09/2020 13:49
הפתרון החדש של קבוצת הדטה סנטר של לנובו. מקור: יח"צ

קבוצת הדטה סנטר של לנובו (DCG) הכריזה על מגוון פתרונות חדשים ומעודכנים של תשתית אחודה (Hyperconverged) ושירותי הענן Lenovo Cloud Services, המאפשרים ללקוחות לעמוד בקצב הצרכים העסקיים המתפתחים.

בעת שבה העבודה מרחוק הופכת לנורמלי החדש והחכם, עסקים וארגונים צריכים להתאים את אסטרטגיית הענן ההיברידית ולחדש את תשתיות הדטה סנטר שלהם. לנובו מתייחסת לצורך הזה ומספקת מגוון רחב של פתרונות תשתית אחודה בשותפות עם נוטניקס, מיקרוסופט ו-VMware, ומרחיבה, באמצעות Lenovo XClarity, את היכולות של מערכות הניהול מוגדרות התוכנה שלה.

פתרונות התשתית האחודה מותאמים במיוחד לספק תשתיות שולחן עבודה וירטואלי (VDI). לנובו מתמקדת בפתרונות HCI מוכנים לפריסה בשותפות עם ספקי תוכנות הענן ההיברידיות המובילים בתעשייה. פתרונות אלה מאפשרים ללקוחות לפרוס ולנהל סביבת עבודה מלאה, מהקצה ועד לענן, עם עדכונים פשוטים יותר, יכולת גדילה מהירה ומודל שימוש המבוסס על צריכה בפועל.

להגיע לרמות חדשות של ביצועים ויעילות עבור משתמשי הקצה

ארגונים יכולים להגיע לרמות חדשות של ביצועים ויעילות עבור מחשוב משתמשי הקצה באמצעות ThinkAgile HX, עם העוצמה של מעבדי AMD EPYC ונוטניקס. פתרונות Lenovo ThinkAgile HX HCI החדשים מאפשרים ללקוחות להריץ את עומסי העבודה של שולחנות העובדה הווירטואליים שלהם תוך שמירה על ביצועים עקביים – באותה תצורת U1 ועם עד 50% פחות שרתים.

ניתן לקבל באמצעותם עלות בעלות כוללת (TCO) טובה יותר, מאחר ששתי תושבות ה-AMD של Lenovo ThinkAgile HX מספקות כמות ליבות גדולה יותר (פי 2.3) כדי להתאים לצרכי היישום, שני GPU's לכל יחידה ו-45% יותר רוחב פס לזיכרון. תכונות אלה מאפשרות ביצועים מצוינים לווירטואליזציה ולקונסולידציית VDI.

התוכנה של נוטניקס, שמותקנת מראש במפעל של הארגון, מאפשרת גמישות רבה יותר עבור לקוחות הממשיכים את תהליך אימוץ המולטי קלאוד שלהם. ביצוע הפעולות באמצעותה הוא פשוט יותר, דחיסת עומסי העבודה יעילה יותר, אבטחת נתונים החזקה יותר ופריסה חלקה על פני טכנולוגיות ענן מאפשרת ארכיטקטורה היברידית אמיתית.

פתרונות אלה צפויים להיות זמינים לקראת סוף נובמבר – כאפליינס או כשרת ייעודי נתמך

לפשט את יכולת הגדילה מהקצה לענן

את זאת ניתן לעשות עם Lenovo ThinkAgile MX ו-Microsoft Azure Stack. כך, לנובו, בשיתוף פעולה עם מיקרוסופט, מכריזה על פתרונות Lenovo ThinkAgile MX Azure Stack HCI Edge and Data Center חדשים, המאפשרים ללקוחות פריסה מהירה של תשתית ענן היברידית.

עם ה-Appliance ThinkAgile MX החדשים, לנובו מציעה ללקוחות One stop shop עבור Azure Stack HCI, כולל קלות בפריסה, בניהול וביכולת גדילה של שירותי Azure מהקצה-לליבה-לענן. בנוסף, לנובו מתכננת להציע תמחור מבוסס צריכה (Pay as you go) של Azure Stack HCI ו-Azure Stack Hub.

ThinkAgile MX מציעים קונסולה יחידה ופשוטה לניהול מחזור חיים ומספקת חוויית לקוח משופרת, כך שלקוחות יכולים לחדש ולהגדיל את התשתית המקומית שלהם מפתרונות קצה לענן.

לשפר את מהירות התגובה של יישומים קריטיים

הדבר מתאפשר באמצעות Lenovo ThinkAgile VX ו-VMware. כך, לנובו, בשיתוף פעולה עם VMware, מכריזה על פתרונות Lenovo ThinkAgile VX HCI חדשים, המשפרים את זריזות התגובה והאמינות בפריסת מסדי נתונים של SAP HANA.

פתרונות ה-ThinkAgile VX HCI הם Certified node S4, המאפשרים ללקוחות לעדכן את התשתית שלהם לפתרונות בסיס נתונים מתקדמים ו-SAP HANA, תוך שיפור זריזות התגובה ופישוט ניהול מחזור החיים של סביבות vSAN. זאת, באמצעות שילוב של תוכנת Lenovo XClarity Management וכלי vLCM (ר"ת vSphere Lifecycle Manager) חדשים.

מערכת הניהול עבור פתרונות Lenovo ThinkAgile HCI

Lenovo XClarity היא מערכת הניהול עבור פתרונות Lenovo ThinkAgile HCI. היא מספקת יכולות גילוי אוטומטי וניהול נכסים ועדכוני קושחה מבוססי מדיניות בחומרה ובתוכנה, ומהווה ממשק אינטגרציה לכלי ניהול ISV מובילים, כולל vLCM.

פתרון Lenovo ThinkAgile VX 4S מציע פי שניים זיכרון עבור מסד הנתונים של SAP HANA וחיבור NVMe ישיר כדי להאיץ את זמני התגובה, לזרז תובנות עסקיות ולשפר את העלות בעלות הכוללת.

הפתרון יהיה זמין בהמשך החודש הנוכחי.

אירועים קרובים