מג'יק הציגה גרסת iBOLT הכוללת אינטגרציה עבור Microsoft SharePoint 2010

הגרסה החדשה כוללת אפשרויות חיבור ושיפורים עבור Dynamics CRM של מיקרוסופט, Salesforce.com ו-HL7 ● רגב יטיב, מנכ"ל מג'יק ארה"ב: "סביבת העבודה החדשה תספק להנהלות את היכולת לקבל החלטות עסקיות מושכלות יותר, ובכך להגיע אל שווקי היעד בצורה מהירה יותר"

מג'יק תעשיות תוכנה הציגה היום (ד') את הגרסה החדשה של פלטפורמת האינטגרציה שלה, iBOLT 3.2. הגרסה כוללת אינטגרציה עבור SharePoint של מיקרוסופט (Microsoft), ומאפשרת חיבור מהיר ונטול קוד בין הגרסה החדשה של Microsoft’s corporate portal לאפליקציות ארגוניות נוספות.

באמצעות עשרות קונקטורים ואדפטורים מיוחדים, פלטפורמת האינטגרציה של iBOLT אמורה לאפשר לארגונים לשלב יישומים מגוונים במהירות, וליצור תהליכים עסקיים בצורה רציפה. היעילות בתצורת העבודה נטולת הקוד מבטלת את הצורך בממשק מורכב של נקודה לנקודה (point-to-point). כמו כן, הגרסה האחרונה של פלטפורמת האינטגרציה כוללת גם גרסאות מיוחדות ושיפורים עבור Dynamics CRM של מיקרוסופט, Salesforce.com ו-HL7.

רגב יטיב, מנכ"ל מג'יק ארה"ב: "עם החיבור של ה-iBOLT ל-SharePoint ולאפליקציות עסקיות נוספות, חברות יוכלו לשפר את תהליכי העבודה בארגון ולהגביר את היעילות העסקית שלהן. סביבת העבודה החדשה מאפשרת אינטגרציה של מערכות בצורה יעילה, מה שיאפשר להנהלה את היכולת לקבל החלטות עסקיות מושכלות יותר, ובכך להגיע אל שווקי היעד בצורה מהירה יותר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים